Lenovo DO Tour roadshow itthon is
A DO Tour alkalmából rendezett sajtótájékoztatón Ivan Bozev, a Lenovo Dél-Kelet-Európa ügyvezető igazgatója bemutatta a Lenovo legújabb márkastratégiáját, mellyel a cég az úgynevezett „DOer”-eket, vagyis az aktív, tettrekész embereket célozza meg. A cég olyan noteszgépeket, all-in-one számítógépeket, asztali gépeket és táblagépeket kínál vásárlóinak, melyek segítik őket, hogy jobban teljesítsenek a munkájukban, és a Lenovo legújabb eszközeit használva valóra válthassák álmaikat. Az ügyvezető az új stratégia sikerességét előrevetítve elmondta, hogy a belső előrejelzések alapján a Lenovo a naptári év végére a globális pc piac második legnagyobb szereplőjévé kíván előlépni.
A kamionon megtekinthetők voltak még a ThinkCentre Edge termékcsalád napokban bejelentett all-in-one és hagyományos PC-i. Újdonságként a kamionon debütáltak a cég otthoni felhasználásra szánt IdeaCentre all-in-one számítógépei, és tradicionális PC-i is, amelyekkel elsősorban a játékosokat célozza meg a gyártó. A Lenovo 2 éve jelent meg az all-in-one számítógépek piacán, és azóta világszinten a második legnagyobb gyártó lett ezen a területen.
A termékek bemutatásán kívül a szórakozás sem maradt el a helyszínen, a résztvevőket az April Project, a Strokes, a Bad Boyz, MC DC és Varga Viktor műsora kápráztatta el, a roadshow házigazdája az Animal Cannibals együttes volt.
A Lenovo DO Tour nyomon követhető a világhálón. A www.lenovodotour.com/hu oldalon az érdeklődők a roadshow-val kapcsolatos aktuális információk mellett egy online játékot is találnak. Az online versenyben kilenc kihívásra lehet nevezni olyan témákban, mint például a környezetvédelem, oktatás, egészség és fitness, technológia vagy a művészet és dizájn. A nyertesekre számos Lenovo termék, fődíjként pedig egy egyhetes pekingi utazás vár.
Kapcsolódó cikkek
- Új ThinkPad Edge laptopok: üzlet és életmód egyben
- IdeaPad YOGA: az Ultrabook és a tablet fúziója a 4-in-1 élményért
- Ütős Android 4.0 alapú tabletek a Lenovo gyártósoráról - IdeaTab S2 és K2
- A világ legkisebb asztali PC-je a Lenovo-tól
- Úton a Galaxy Note ellenfele? – Lenovo IdeaTab 5
- Felülmúlták a várakozásokat a Lenovo harmadik negyedévi eredményei - lemondott az elnök
- Már több Lenovo-t adnak el, mint Dell-t
- Divat és csúcstechnológia: Három új Lenovo ultrahordozható laptop
- Három új asztali DO gép a Lenovotól - Főként kis- és középvállalkozásoknak
- Jubiláló üzleti roadshow
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG új kampánya megtanít arra, hogyan nevelhetjük a hírfolyamaink algoritmusait
Az LG Electronics (LG) elindította Optimism your feed nevű globális kampányát. Az akció elsődleges célja, hogy pozitív és inspiráló tartalmak közzétételére ösztönözze a felhasználókat, és ezáltal egy optimistább hangulatot teremtsen a közösségimédia-platformokon.
Újabb díjat nyertek a Zyxel tűzfalmegoldásai
A valós felhasználói tapasztalatokon alapuló kutatás kiemeli a Zyxel Networks termékeinek felhasználóbarát kezelhetőségét, megbízhatóságát és funkcionalitását, amelyek kis- és középvállalati áron nyújtanak nagyvállalati teljesítményt.
Díjazták a hazai informatikai versenyeken legjobb eredményt elért diákokat
Három jelentős informatikai diákverseny díjátadóját tartották meg 2024. május 23-án az ELTE Informatikai Karán, köztük Magyarország legtöbb diákot elérő, online zajló informatikai versenyén, az e-hód-on legjobban szereplő gyerekeket is jutalmazták. A résztvevők számos meglepetésprogramon vehettek részt, ahol többek között az okosházak modellezésével és a mesterséges intelligencia használatával is megismerkedhettek. Valamennyi díjátadón a közelmúltban elhunyt Dr. Zsakó Lászlóra, a hazai informatikai diákverseny-rendszer egyik megalkotójára emlékeztek meg a jelenlévők.
Nagy teljesítményű, ultragyors gaming monitor
Az AGON by AOC – a világ egyik vezető gaming monitor* és IT-kiegészítő márkája – büszkén mutatja be az AOC GAMING 27G2ZN3/BK modellt, egy olyan élvonalbeli monitort, amely az esport-szintű teljesítményt példa nélküli megfizethetőséggel ötvözi.
Szerte a világban népszerű az amerikai magyar „nyomokat” bemutató applikáció
Három éve indult útjára a digitális “jenki huszár”, azaz a Hello HuGo nevű applikáció, amely felhasználóbarát módon gyűjti össze a lehető legtöbb magyar vonatkozású pontot az USA-ban, amiből eddig több, mint 1500 található az appon. A ma már nívódíjas alkalmazást több, mint tízezer ember használja az Atlanti-óceánon innen és túl, Ausztráliától, Kanadán át Indiában, Belgiumban, Franciaországban, Mexikóban, Jamaikában és még több más országban keltette föl az emberek érdeklődését.