A jövő héten indul a közönségszavazás "Az év honlapjá"-ra a Facebookon
Az idén immár tízedszer meghírdetett "Az év honlapja" elnevezésű verseny új Facebook-oldalon toborozza a történet kedvelőit, már csak annak érdekében is, hogy a jövő héten beinduló közönségszavazáson minél többen tudják leadni voksukat kedvens weboldalukra.
A Facebook kitüntetett szerepköre nem véletlen, az idén már az ide készített megoldások szinte külön versenyt vívnak, és a Közösségi marketing megoldások Facebookos nevezői közül egy valaki haza viheti az „Év Facebook oldala” díjat is.
Az eddigi 22 kategória ezen túlmenően is 3 újabbal bővült: a márkázott digitális megoldásokkal, a közösségi marketing megoldásokkal és a mobil marketing alkalmazásokkal.
Még azok semmaradtak le semmiről, akik nem szavazni, hanem éppenséggel saját honlapjukat benevezni szeretnék. A pályázat jelentkezési határideje október 31-e, mely után a szakmai zsűri mind a 25 kategóriában kiválasztja Az Év Honlapját, valamint minőségi és különdíjban részesíti a legjobb pályázatokat.
A díjátadó december 2-án, Budapesten lesz, ahol online workshop lehetőség várja majd az érdeklődőket és a pályázókat egyaránt, majd a díjak átadását követi - a 10. szülinap alkalmából - a nagyszabású afterparty.
Bővebb információ: www.azevhonlapja.hu, illetve http://www.facebook.com/pages/Az-%C3%89v-Honlapja/278378782177242?sk=wall
Kapcsolódó cikkek
- Több mint félszáz cég és új innováció az Invitel pályázatán
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Online marketinggel a budapesti Állatkertért
- Nincs üzleti siker innováció nélkül
- Öt pályázó jelentkezett a 26 GHz-es sáv elnyerésére
- Közösségi oldal plátói szerelmeseknek
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- A Magyar Posta konzorciuma nyerte a 900 MHz-es frekvenciasávot
- Pályázatok a biztonságos internet használatról
- Keresik a legjobb és legrosszabb magyar weboldalt
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?
A mesterséges intelligencia már érzékelhetően jelentős hatással bír az IT munkaerőpiacra is, így számos változást hozhat magával az idei évben. Bizonyos munkakörök továbbra is keresettek maradnak, összességében azonban csökkenő tendencia figyelhető meg az IT szakemberek foglalkoztatása iránt - a költségcsökkentés és az AI megjelenése átrendeződést hozhat a piacon.
Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?
A No Fluff Jobs nemzetközi állásportál immár negyedik alkalommal elemzi a magyar, a lengyel, a cseh, a holland és az ukrán technológiai szektorban dolgozó nők fizetését, szakterületeit és készségeit, ám ezúttal más megközelítésből vizsgálta e témát. Elsősorban azt mérte fel, mikor kezdődött a nők érdeklődése e terület iránt, és kaptak-e támogatást céljaik megvalósításához. Az elemzés kitér a nemek közötti megkülönböztetésekre és egyenlőtlenségekre is.
Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája
Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform, a Temu. A csata még nem dőlt el, sürgős cselekvésre van szükség, különben megsínyli a hazai e-kereskedelmi piac jelentős része – figyelmeztet Szabó László a Growww Digital digitális marketing szakértője.
Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI
Az egészségügyi területen az adatok hiánya és költségessége korlátozza az MI fejlődését, különösen a bőrbetegségek esetén. A magyar MI fejlesztő csapat, az AIP Labs azonban létrehozott egy olyan fejlett, generatív MI-t, amely nemcsak tanul a meglévő forrásokból, hanem új adatokat is képes létrehozni, megkerülve a drága és nehezen beszerezhető címkézett adatok problémáját. Így szintetikus képeket tudnak alkotni olyan ritka bőrbetegségekről is, amelyekről jelenleg kevés információ áll rendelkezésre.
Magyar siker a bahreini Forma 1-en
A szezonnyitó Forma-1-es futam házigazdája, a Bahrain International Circuit (BIC) ma kiadott sajtóközleményében jelentette be, hogy a magyar Festipay készpénzmentes fizetés és integrált rendezvénymenedzsment szolgáltató cég által működtetett BIC PAY bevezetésével készpénzmentes fizetési rendszerre állnak át.