Össztűz alatt a magyar véleményvezérek

forrás Prim Online, 2011. október 21. 07:35

A magyar közélet szereplőitől és több szakma elismert képviselőjétől – többek között Mérő Lászlótól, Gerő Viktortól, Hajnóczy Somától vagy Oszkó Pétertől – lehet majd kérdezni a november 11-én megrendezésre kerülő Véleményvezérek napján. A rendezvény célja az intenzív eszmecsere, ami a szervezők szerint önmagában is hozzásegíthet a sikerhez.

„Kérdezz azoktól, akikre máskor hallgatsz” – ez a Véleményvezérek napjának alapelve. A rendezvényen olyan meghatározó személyiségek előadásait lehet majd meghallgatni, akik munkásságukkal és nyilatkozataikkal képesek befolyásolni a közvéleményt, bár ezt nagyon különböző módon érik el: Kiss Ádám például humoristaként képes nagy tömegre hatni, Árvai Péter pedig a Prezi.com ügyvezető igazgatójaként változtatta meg világszinten az előadásokról alkotott elképzeléseinket.
 
„A Véleményvezérek napján olyan sikeres, a saját területükön nagy nevet szerzett emberekkel találkozhatnak a résztvevők, akiket máskor legfeljebb külön-külön lehet meghallgatni – mondta Dehelán Gábor, a rendezvény egyik főszervezője. – A nap folyamán az előadásokon és az azt követő eszmecserén lesz a hangsúly. A 10 perces, vitaindító beszédeket mindig egy 10 perces blokk követi, ahol a közönség közvetlenül kérdezhet az előadótól, így reményeink szerint aktív párbeszéd alakul majd ki”.
 
A közönség dönt a legjobbról
 
„A Véleményvezérek napja igazi szellemi innovációs műhely lesz – a résztvevők nem csak új szemszögből nyerhetnek rálátást egy-egy kérdésre, hanem fejleszthetik az érvelési technikáikat és a kapcsolatteremtési képességeiket. Ezek a kompetenciák elengedhetetlenek a sikerességhez, ezért bíztatunk mindenkit a részvételre” – mondta Jankovich Ilona, a Randstad Hungary ügyvezetője, aki a rendezvény támogatása mellett szerepet vállal a tehetségek felkarolásában és elhelyezkedési esélyeik javításában.
 
Élő, online közvetítés révén a résztvevők közül bárki követheti majd az előadásokat a rendezvény honlapján (www.velemenyvezereknapja.hu), itt ráadásul szavazhatnak is az általuk legjobbnak ítélt előadókra. „A szavazás természetesen szubjektív eredményt hoz majd, de úgy gondoljuk, attól igazi véleményvezér valaki, hogy maga mellé tudja állítani a hallgatóságot” – jegyezte meg Dehelán Gábor. A legjobb előadó nyereménye a Red Bulb (Vörös Izzó) Díj, amely a szervezők tervei szerint vándordíjként cserél majd évről-évre gazdát.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

2024. május 2. 19:14

Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából. 

2024. május 2. 17:48

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot

A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.

2024. május 2. 14:33

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14