Offenzívában a magyarországi közösségi vásárló oldalak

forrás Prim Online, 2011. október 25. 14:04

A brands.hu sajtótájékoztatóval, a Bónuszbrigád sajtóközleménnyel  igyekszik a reflektorfényt a közösségi vásárlásokat lebonyolító oldalakra ráirányítani, és bemutatni, miképp váltak ezek a modellek néhány év alatt sikertörténetté.

 

- A Magyarországon elsőként indult közösségi webáruház, a brands.hu három év alatt 600.000 új tagot regisztrált, több mint 300 márka termékeit kínálja, az idén a számlaforgalma a tavalyi duplája lesz, eléri a 700 millió forintot - számolt be a cég sajtótájékoztatóján Weiler Péter, a brands.hu, illetve a tulajdonos Habostorta Kft. ügyvezető igazgatója kedden. A webáruház átalagosan 30 százalékos jutalékkal működik, így az idei számlaforgalomból mintegy 210 millió forint lesz a saját bevétele, míg az üzleti eredménye 20 millió forint. Ugyanakkor a cég évente 30-40 millió forintot költ fejlesztésre.

 

A sikeresnek ítélt magyar piaci növekedést követően ugyanis a brands.hu megjelenik a nemzetközi piacokon is, az idén Ausztria, Szlovákia és Románia területén BrandsClub néven kezdi meg tevékenységét.

 

A Bónusz Brigád mai sajtóközleménye új kényelmi szolgáltatásokról és hűségprogramról szól. A hűségprogram keretében a vásárlói közösség tagjai a megvett bónuszok számától és értékétől függően bronz, ezüst, arany, illetve platina fokozatot érhetnek el, amelyekhez exkluzív ajánlatok, Bónusz Brigád eseményekre szóló VIP belépők, valamint ajándékok és lejárt bónusz visszatérítési lehetőségek tartoznak. Az új kényelmi szolgáltatások egyike szintén bónuszok érvényességének lejártához kapcsolódik: ezentúl a bónuszok érvényességének félidejében automatikusan figyelmeztetik a felhasználókat a már megvásárolt, de még be nem váltott bónuszok felhasználására. A másik új kényelmi funkció a fizetési lehetőségek további bővülését hozó MasterCard Mobile fizetési rendszer bevezetése, amely a közösségi vásárló oldalak közül először a Bónusz Brigádnál érhető el.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket

Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében. 

2024. november 2. 15:26

Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon

Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során. 

2024. november 2. 11:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59