2011 honlapjai: kiosztották a jubileumi elismeréseket
Ünnepélyes díjátadó gálaest keretében a Hotel Héliában kihirdették az idén tíz éves jubileumát ünneplõ "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit. (Képünkön a Márkasite kategória győztese). A pályázatra idén összesen 314 nevezés érkezett, melyekrõl Varga István, a díj alapítója így nyilatkozott: „Idén a legszorosabb verseny a Szolgáltatás (32), az E-kereskedelem (29), illetve a Márkasite (17) kategóriákban volt. Új kategóriáink közül várakozásunknak megfelelõen a közösségi marketing megoldásokban alakult ki a legnagyobb küzdelem."
Az egyes kategóriák győztesei, "Az Év Honlapjai":
Non profit:
Szolgáltatás:
Önkormányzatok és települések:
Alakítsd kedvedre Gyõr honlapját!
Személyes oldal:
DBN - Bakos Szabolcs online portfóliója
Kultúra:
Oktatás:
CHEMGENERATION - Mindenünk a kémia
Kormányzat:
A Magyar Kormány új egységes Kormányportálja
Ipari web:
E-Kereskedelem:
Libri.hu - Online könyvbirodalom
Mûvészek és Közszereplõk honlapjai:
Minden mozdul mégis teljes a nyugalom. (Palya Bea)
Elektronikus hírlevél:
T-Mobile lakossági hírlevél augusztus
Kereskedelem:
Média:
Márkasite:
Egészségügy:
Ifjúsági:
Életmód és Sport:
Közösségi oldal:
Bónusz Brigád- közösségi vásárló portál
Turizmus:
Hotel Experience - Wellness & Konferencia Élményhotel
Vendéglátás:
Az Év Honlapja 2011 - FACEBOOK Közönségdíj:
Az Év Honlapja 2011 - Különdíjazottak:
Non profit:
Szolgáltatás:
Önkormányzatok és települések:
Személyes oldal:
Oktatás:
Az év kreatív:
Ipari web:
E-Kereskedelem:
Elektronikus hírlevél:
Kereskedelem:
Média:
Márkasite:
Egészségügy:
Intima.hu - egészségportál nõknek
Ifjúsági:
Hírfutár - a rákosmenti hírforrás!
Életmód és Sport:
Közösségi oldal:
DESIGNMOB - Közösségi kártyatervezés
E-learning:
'Vándorélet' Liszt Ferenc nyomában
Vendéglátás:
Turizmus:
Neckermann utazási iroda honlapja
Márkázott digitális megoldások:
Kirowski karácsonyi üdvözlet - animáció
Közösségi marketing megoldások:
Axe (Magyarország) facebook oldal
Mobil marketing alkalmazások:
Az Év Honlapja 2011 - Minõségi Díjazottak:
Non profit:
Szolgáltatás:
Önkormányzatok és települések:
Állandóság és megújulás- Kecskemét
Személyes oldal:
Kultúra:
Oktatás:
Ipari web:
A Golden Pallet raklapmárka honlapja
E-Kereskedelem:
Tripont Professzionális Fotó Webáruház
Mûvészek és Közszereplõk:
Elektronikus hírlevél:
Kereskedelem:
Média:
SN Rádió - Fiatalok webrádiója
Márkasite:
Egészségügy:
Életmód és Sport kategória:
Közösségi oldal:
SuliVilág Közoktatási és Közösségi Portál
Turizmus:
Vendéglátás:
Kapcsolódó cikkek
- Több mint félszáz cég és új innováció az Invitel pályázatán
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Online marketinggel a budapesti Állatkertért
- Nincs üzleti siker innováció nélkül
- Öt pályázó jelentkezett a 26 GHz-es sáv elnyerésére
- Közösségi oldal plátói szerelmeseknek
- A Magyar Telekom 2 db 1 MHz szélességű frekvenciablokkot nyert a 900 MHz-es frekvenciaárverésen
- A Magyar Posta konzorciuma nyerte a 900 MHz-es frekvenciasávot
- Pályázatok a biztonságos internet használatról
- Keresik a legjobb és legrosszabb magyar weboldalt
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.