2011 honlapjai: kiosztották a jubileumi elismeréseket

forrás Prim Online, 2011. december 2. 21:56

Ünnepélyes díjátadó gálaest keretében a Hotel Héliában kihirdették az idén tíz éves jubileumát ünneplõ "Az Év Honlapja" pályázat nyerteseit. (Képünkön a Márkasite kategória győztese). A pályázatra idén összesen 314 nevezés érkezett, melyekrõl Varga István, a díj alapítója így nyilatkozott: „Idén a legszorosabb verseny a Szolgáltatás (32), az E-kereskedelem (29), illetve a Márkasite (17) kategóriákban volt. Új kategóriáink közül várakozásunknak megfelelõen a közösségi marketing megoldásokban alakult ki a legnagyobb küzdelem."

Az egyes kategóriák győztesei, "Az Év Honlapjai":

 

Non profit:

Karmák - Hétköznapi hõsök

 

Szolgáltatás:

Használtautó.hu

 

Önkormányzatok és települések:

Alakítsd kedvedre Gyõr honlapját!

 

Személyes oldal:

DBN - Bakos Szabolcs online portfóliója

 

Kultúra:

A Kodály Központ honlapja

 

Oktatás:

CHEMGENERATION - Mindenünk a kémia

 

Kormányzat:

A Magyar Kormány új egységes Kormányportálja

 

Ipari web:

PannonPower.hu

 

E-Kereskedelem:

Libri.hu - Online könyvbirodalom

 

Mûvészek és Közszereplõk honlapjai:

Minden mozdul mégis teljes a nyugalom. (Palya Bea)

 

Elektronikus hírlevél:

T-Mobile lakossági hírlevél augusztus

 

Kereskedelem:

MOM Park Bevásárlóközpont

 

Média:

Femina.hu

 

Márkasite:

chocoMe csokoládé weboldal

 

Egészségügy:

KamaszPanasz.hu

 

Ifjúsági:

StreetNews

 

Életmód és Sport:

Magyar Konyha Online

 

Közösségi oldal:

Bónusz Brigád- közösségi vásárló portál

 

Turizmus:

Hotel Experience - Wellness & Konferencia Élményhotel

 

Vendéglátás:

Piazza del Grano

 

 

Az Év Honlapja 2011 - FACEBOOK Közönségdíj:

Könnyûhitel.hu

 

 

Az Év Honlapja 2011 - Különdíjazottak:

 

Non profit:

Fehérvár Hangja 2011

 

Szolgáltatás:

BankRáció.hu

 

Önkormányzatok és települések:

Hegykõ község honlapja

 

 

Személyes oldal:

Tziotziosz Sztella

 

Oktatás:

Mesélj mindennap!

 

 

Az év kreatív:

Bátor Könyv



Ipari web:

sense. detect. protect. 

 

E-Kereskedelem:

Extreme Digital Online áruház

 

 

Elektronikus hírlevél:

OTTO elektronikus hírlevél

 

Kereskedelem:

Bavaria – What a yacht

 

Média:

Megújult az mno.hu

 

Márkasite:

A Pick Szeged Zrt. honlapja

 

Egészségügy:

Intima.hu - egészségportál nõknek

 

Ifjúsági:

Hírfutár - a rákosmenti hírforrás!

 

Életmód és Sport:

Bien.hu - Életstílus Online

 

Közösségi oldal:

DESIGNMOB - Közösségi kártyatervezés

 

E-learning:

Online Webdesign Tanfolyam

'Vándorélet' Liszt Ferenc nyomában

 

Vendéglátás:

BORs Étterem

 

Turizmus:

Neckermann utazási iroda honlapja

 

Márkázott digitális megoldások:

MIZUZINE - One minute magazin

Kirowski karácsonyi üdvözlet - animáció

 

Közösségi marketing megoldások:

Bátor Könyv

Axe (Magyarország) facebook oldal

Citromfutár



Mobil marketing alkalmazások:

Otthonkeresõ alkalmazás

 

 

Az Év Honlapja 2011 - Minõségi Díjazottak:

 

Non profit:

ivsz.hu

 

 

Szolgáltatás:

Ügyvédbróker

 

Önkormányzatok és települések:

Állandóság és megújulás- Kecskemét

Gödöllõ Városi honlap

 

Személyes oldal:

erosbalazs.com

 

Kultúra:

Pécsi Nemzeti Színház

 

Oktatás:

Szalai Nóra - 5Perc Angol

 

Ipari web:

A Golden Pallet raklapmárka honlapja

 

E-Kereskedelem:

Tripont Professzionális Fotó Webáruház

Falra webbolt

 

Mûvészek és Közszereplõk:

Magyar Fesztivál Balett

 

Elektronikus hírlevél:

Ma.hu Hírlevél Október

 

Kereskedelem:

Q & C

 

Média:

SN Rádió - Fiatalok webrádiója 

 

Márkasite:

MOM Park Bevásárlóközpont

 

Egészségügy:

WEBBeteg.hu

 

Életmód és Sport kategória:

Sport365.hu

 

Közösségi oldal:

Hogyankell.hu

SuliVilág Közoktatási és Közösségi Portál

 

Turizmus:

vendegvaro.hu

 

Vendéglátás:

Szász Sörözõ

 

 

Kulcsszavak: website pályázat

Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei

A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok  szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.

2024. november 14. 11:21

Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető

Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.

2024. november 13. 14:59

Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor. 

2024. november 6. 20:49

Bemutatták a jövő Yettel üzleteit

Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.

2024. november 5. 18:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01