Arcfelismerés az óriástelefonon
forrás Prim Online, 2011. december 7. 16:55
Hatalmas, interaktív érintőképernyővel rendelkező, látványos óriástelefon-installációval lett az idei Arany LolliPOP reklámverseny kategóriagyőztese – speciális POS kategóriában– a ::progressive studio kft::.
Kvíz, játékok, internetezési lehetőség - a Vodafone számára készített interaktív kioszk igazi multifunkciós kommunikációs csatorna, ráadásul felismeri a felhasználók nemét, majd az üzenetet ennek ismeretében jeleníti meg – a felhasználó képén. A digitális tartalomszolgáltató motorja a VisiScanner, az Intellio nem- és kormeghatározó programja.
A Kreatív Csoport által szervezett fogyasztói és B2B promóciók versenyén nyalókával jutalmazott óriástelefon feltűnt már a Vodafone számos rendezvényén. A feltűnő, 220 cm magas konstrukció bárhol üzembe helyezhető, kezelőszemélyzetet nem igényel, 42” multitouch érintőképernyője vonzza az érdeklődőket és kipróbálásra ösztönzi őket. A figyelem felkeltését a beépített VisiScanner program segítségével fokozták: a rendszer elemzi a látogatókat, majd nemre szabott üzenetet jelenít meg a célszemély képén.
Kapcsolódó cikkek
- mobilEST: teljes programkalauz mobilra
- Közel kilencmillió karácsonyi SMS és MMS a Vodafone-nál
- Vodafone-Karácsony: 1 forintért 12 különböző okostelefon
- A mobilfizetés éve lesz 2012
- Új feltöltőkártyás Vodafone-tarifa: Jutalom Plusz
- Vodafone: Kedvezményes tarifa + szuperinternet egyetemistáknak
- 2012 közepére országosan szupergyors a Vodafone
- A mobilpiacra lép a Tesco a Vodafone-nal közös vállalattal
- Új, havidíjas tarifák a Vodafonnál - egyéni kedvezménnyel
- A liftben rekedteknek segít a Vodafone