Arcfelismerés az óriástelefonon

forrás Prim Online, 2011. december 7. 16:55

Hatalmas, interaktív érintőképernyővel rendelkező, látványos óriástelefon-installációval lett az idei  Arany LolliPOP reklámverseny kategóriagyőztese – speciális POS kategóriában– a ::progressive studio kft::. 

Kvíz, játékok, internetezési lehetőség - a Vodafone számára készített interaktív kioszk igazi multifunkciós kommunikációs csatorna, ráadásul felismeri a felhasználók nemét, majd az üzenetet ennek ismeretében jeleníti meg – a felhasználó képén. A digitális tartalomszolgáltató motorja a VisiScanner, az Intellio nem- és kormeghatározó programja.
 
A Kreatív Csoport által szervezett fogyasztói és B2B promóciók versenyén nyalókával jutalmazott óriástelefon feltűnt már a Vodafone számos rendezvényén. A feltűnő, 220 cm magas konstrukció bárhol üzembe helyezhető, kezelőszemélyzetet nem igényel, 42” multitouch érintőképernyője vonzza az érdeklődőket és kipróbálásra ösztönzi őket. A figyelem felkeltését a beépített VisiScanner program segítségével fokozták: a rendszer elemzi a látogatókat, majd nemre szabott üzenetet jelenít meg a célszemély képén. 
Kulcsszavak: Vodafone-hu mobilszolg

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36