Az okostelefonok terjedésével csökkenőben az ünnepi sms-forgalom
11 millió SMS-t küldtek a T-Mobile-osok a karácsonyi ünnepek alatt
Az ünnepi szezonban a T-Mobile-nál az okostelefonok részesedése a friss eladásokból már megközelítette a 70%-ot, sőt az előfizetéses ügyfelek esetében az arány még magasabb, 80% közelében járt. Az okos készülékek segítségével már útközben is válthatunk e-mailt és chatelhetünk ismerőseinkkel, illetve könnyen megoszthatjuk élményeinket a közösségi médiafelületeken. Feltehetően ez is szerepet játszik abban, hogy az utóbbi években enyhén csökkenő tendenciát mutat az ünnepek alatt küldött SMS-ek száma - az idén 11 millió szöveges üzenetet indítottak a T-Mobile-os ügyfelek. Ez az SMS forgalom persze még így is kimagasló: egy átlagos munkanaphoz képest ötszörös-hatszoros SMS forgalom tapasztalható az ünnepek alatt, a legforgalmasabb órák pedig idén is szilveszter éjszakájára várhatók.
Kapcsolódó cikkek
- Újfajta szöveges képességek - Japán hangulat az iPhone-okon
- Újabb integrált ajánlatok a T-Home és a T-Mobile kínálatában
- Szilveszterkor több mint 31 millió üzenetet küldtek a mobilosok
- Közel kilencmillió karácsonyi SMS és MMS a Vodafone-nál
- T-Mobile Karácsony: Ajándék csengőhang, sztárok a pult mögött
- Adventi kalendárium és más kedvezmények a T-Mobile online vásárlóinak
- GKIeNET – T-Mobile: Mobilos játékosok, játékos mobilok
- Már több mint tízezren letöltötték a T-Mobile Mobil Vásárlás alkalmazását
- Vodafone-Karácsony: 1 forintért 12 különböző okostelefon
- Egy év alatt 50 ezer készülékbiztosítás a T-Mobile-nál
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.