Az okostelefonok terjedésével csökkenőben az ünnepi sms-forgalom
11 millió SMS-t küldtek a T-Mobile-osok a karácsonyi ünnepek alatt
Az ünnepi szezonban a T-Mobile-nál az okostelefonok részesedése a friss eladásokból már megközelítette a 70%-ot, sőt az előfizetéses ügyfelek esetében az arány még magasabb, 80% közelében járt. Az okos készülékek segítségével már útközben is válthatunk e-mailt és chatelhetünk ismerőseinkkel, illetve könnyen megoszthatjuk élményeinket a közösségi médiafelületeken. Feltehetően ez is szerepet játszik abban, hogy az utóbbi években enyhén csökkenő tendenciát mutat az ünnepek alatt küldött SMS-ek száma - az idén 11 millió szöveges üzenetet indítottak a T-Mobile-os ügyfelek. Ez az SMS forgalom persze még így is kimagasló: egy átlagos munkanaphoz képest ötszörös-hatszoros SMS forgalom tapasztalható az ünnepek alatt, a legforgalmasabb órák pedig idén is szilveszter éjszakájára várhatók.
Kapcsolódó cikkek
- Újfajta szöveges képességek - Japán hangulat az iPhone-okon
- Újabb integrált ajánlatok a T-Home és a T-Mobile kínálatában
- Szilveszterkor több mint 31 millió üzenetet küldtek a mobilosok
- Közel kilencmillió karácsonyi SMS és MMS a Vodafone-nál
- T-Mobile Karácsony: Ajándék csengőhang, sztárok a pult mögött
- Adventi kalendárium és más kedvezmények a T-Mobile online vásárlóinak
- GKIeNET – T-Mobile: Mobilos játékosok, játékos mobilok
- Már több mint tízezren letöltötték a T-Mobile Mobil Vásárlás alkalmazását
- Vodafone-Karácsony: 1 forintért 12 különböző okostelefon
- Egy év alatt 50 ezer készülékbiztosítás a T-Mobile-nál
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.