Adverticum AdServer 2.0 - Megújult külső után, gazdagabb funkcionalitás
A magyarországi online tartalomszolgáltatók túlnyomó többségének hirdetés-kiszolgálását végző Adverticum Adserver a designváltását követően funkcionalitásában is gazdagodott: az Adverticum AdServer 2.0 pontosabb szabályozást és kifinomultabb működést biztosít a felhasználók számára.
A továbbfejlesztett Adverticum AdServer 2.0 legnagyobb előnye, hogy az új szabályozó rendszernek köszönhetően azonnali, azaz real time kampányoptimalizálást tesz lehetővé, ezáltal is növelve a hirdetések hatékonyságát. A mai piaci környezetben a hirdetők számára kiemelkedően fontos, hogy üzeneteiket gyorsan, pontosan és költséghatékonyan tudják eljuttatni a lehető legjobban meghatározott célcsoport számára, s mindezt látványos és kreatív hirdetési formákba öntve. Erre kínál megoldást az Adverticum AdServer 2.0.
„Az Adverticum AdServer fejlesztésekor azt a két fontos vezérelvet követjük, hogy fejlesztéseink a nemzetközi piaci trendek és a hazai ügyféligények összehangolásával történjenek. Az Adverticum fennállásának több mint tíz éve alatt mindig a minőségi terméktámogatáson és a felhasználóink egyedi igényeinek kiszolgálásán volt a hangsúly. Elsősorban ezeket az igényeket összegezve tervezte meg fejlesztői csapatunk az AdServer 2.0-t”- nyilatkozta Balatoni Emese ügyfélkapcsolati igazgató, aki hozzátette, hogy a számos új funkció mellett az eddigieknél is hatékonyabb és kreatívabb hirdetési megoldásokat is kínál a rendszer.
Az újdonságok közül kiemelkedő az inApp helymeghatározás, amely a mobilalkalmazásokban megjelenő bannerek földrajzi elhelyezkedés alapján történő célzására (targetálására) alkalmas. Az okostelefonok és a táblagépek használata egyre elterjedtebb és változó helyszínekhez köthető, ezért a hirdető számára előnyös, ha az alkalmazásokban megjelenő hirdetések a felhasználó tartózkodási helyének figyelembevételével jelennek meg. Ha a mobilalkalmazás képes a pontos helymeghatározásra földrajzi szélesség és hosszúság szerint, és ezen adatokat továbbküldi az Adverticum AdServer-nek, akkor a megfelelő koordináták megadásával könnyen célozhatók a hirdetések. Így valósulhat meg például, hogy egy bevásárlóközpont üzleteinek hirdetései jelennek meg az ott tartózkodó és az alkalmazást használó mobilkészülékén.
A kampányok folyamatos figyelése, a mind pontosabb menedzselési folyamat támogatása érdekében került az AdServer 2.0-ás verzióba az új értesítési rendszer, mellyel testre szabhatók a kampányok állapotáról küldött üzenetek, így a felhasználó beállíthatja, hogy ki, milyen eseményekről, milyen gyakoriságban kapjon értesítést. Ezzel lehetőség nyílik akár az azonnali beavatkozásra és a hirdetés optimalizálására annak érdekében, hogy a kampány a hirdetői igényeknek maximálisan megfeleljen.
Egy másik újdonság a kampányidőszak korábbinál rugalmasabb beállíthatósága, így a hirdetések megjelenései pontosabban szabályozhatók egy adott időszakon belül. Az új funkció lehetővé teszi egy alapbeállítással, hogy egy adott kampány bannerei mely hónapokban, napokon és órákban jelenjenek meg vagy azt, hogy mikor ne.
Az AdServer 2.0 felhasználóinak a munkáját könnyíti meg az az átalakító gomb is a rendszer adminisztrációs felületén, amelynek segítségével más, külső hirdetéskiszolgáló rendszerekből érkező (pl. reklámügynökségek által küldött) kódokat az AdServer egyetlen gombnyomással alakítja át akként, hogy minden mérési funkció mindkét oldalon egyformán elérhető legyen.
Kapcsolódó cikkek
- Adverticum AdServerre váltott a CEMP Sales House
- Tömérdek újdonsággal érkezik a Windows Phone 8 Apollo
- Mobilfejlesztők, figyelem: hamarosan indul a Mobile Developers Day
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- SAP fejlesztőközpont nyílik Oroszországban
- Viselkedés alapú vírusszűrés uniós támogatással
- Különleges termékek és egy napig tartó akciók az első hazai Internetes Vásárlás Napján
- Magyar fejlesztők számára is megnyílik a Windows Phone Marketplace
- Egy új magyar fejlesztés, a Webee funkcióit modellezi a Facebook Timeline
- Az innováció évszázada: centenáriumát ünnepli az IBM
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja
A Vatera.hu új aloldalán, a Vatera Galérián szakértő régiségkereskedők, művészeti galériák kínálják kiváló állapotban fennmaradt, vagy szakszerűen restaurált műtárgyak és lakberendezési tárgyak ezreit. A francia barokk szekrényektől kezdve az ezüst étkészleten át a kortárs alkotásokig terjedő, folyamatosan változó online katalógus minden darabjának eredetiségére garanciát vállalnak a szakértő eladók.
Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők
Bár drámainak tűnik a digitális visszaélésekben ellopott pénzek összege, ám az elektronikus pénzforgalom is drasztikusan bővül. 1 millió forintnyi utalásból 30 forintot szereznek meg a csalók, míg 1 millió forintnyi kártyás fizetésből 383 forintot – ami fájó, hogy a fenti összegnek egyre nagyobb része a kártya- és számlabirtokos kára lesz – hívja fel a figyelmet Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője.
Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re
Október 11-én pénteken tartják a 7. Service Design Day-t Budapesten, mely az elmúlt években az egyik legfontosabb üzleti konferenciává nőtte ki magát. Az eseményen a szűken vett designer szakma mellett a marketing, HR, piackutatás, vállalati transzformáció, ügyfélélmény, ekereskedelem és az adattudomány képviselői is kaphatnak inspirációt a 10 teremben zajló több, mint 200 előadás alatt.
Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái
A Red Bull Basement kezdeményezés a bolygó ifjú koponyáinak ad lehetőséget, hogy kibontakoztassák ötleteiket, ezzel pozitív hatást gyakorolva világunkra. Az egyetemista versenyzők idén a mesterséges intelligenciát is segítségül hívhatják kiemelkedő innovációik megvalósítása érdekében.
Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül
Rengeteget internetezünk, leginkább okostelefonon, és minden második fiatal napi 2-3 órát tölt el chateléssel – derül ki a Yettel országos, reprezentatív kutatásából. Bár minél fiatalabb valaki, annál valószínűbb, hogy gyakrabban használja mobilon az internetet, de még az X generáció 85 százaléka is naponta többször felmegy a netre. A legnépszerűbb közösségi platform továbbra is a Facebook, de a Z generációsok körében a TikTok és az Instagram is hódít.