A webes megoldások felé tolódik el a HR szoftverek piaca
Sikeres évet zárt tavaly a VT-SOFT Kft. Az integrált HR szoftverek piacának meghatározó szereplője 2011-ben is bővíteni tudta ügyfélkörét. A cég az ügyfelek elvárásaira válaszolva a magas minőségű, komplex, elsősorban innovatív webes megoldások fejlesztése irányába mozdult el.
Juliusz Żukowski, a VT-SOFT Kft. ügyvezető igazgatója ma ismertette a cég 2011-es eredményeit. A vállalat nagyobb projektjeinek értéke átlagosan 30%-ot emelkedett, a saját szoftveres megoldásokból származó bevétel meghaladta az 1 milliárd forintot, az értékesített szolgáltatások fenntartásával, működtetésével kapcsolatos bevétel aránya a teljes bevételen belül 10%-kal növekedett. Az EBIDTA értéke az egy évvel korábbi, kiemelkedő szintet tartotta.
„A jelenlegi nehéz gazdasági helyzet ellenére is sikeres évet tudhatunk magunk mögött. Nagy ügyfeleinket megtartottuk, jelentős értékű tendereket nyertünk. Szélesítettük megrendelőink körét, januárban közülük 20 céggel írtunk alá szerződést a VT-Constellation bevezetésre. Mintegy ezer partnerünk a gazdaság összes szegmensét lefedi. Összegezve, az elmúlt év eredménye pozitív: mind az ügyfelek száma, mind az egy ügyfélre jutó költés értéke nőtt, és ez a jövőre nézve stabil helyzetet és növekedést vetít előre”– mondta el Juliusz Żukowski a sajtóbeszélgetésen.
A VT-SOFT a termékekkel kapcsolatos kutatás-fejlesztési tevékenységet prioritásként kezeli. Annak ellenére, hogy az elmúlt évek kiemelt befektetési projektje lezárult, a K+F tevékenység továbbra is hangsúlyos terület, így a jövőben erre mintegy 110 millió forintot fordít a cég. Ennek részeként folyamatosan frissítik és továbbfejlesztik a korábban értékesített szoftvereket – mint az OPUS –, és a legújabb verziókat elérhetővé teszik a meglévő ügyfeleknek.
A stabil működéshez hozzájárul a VT-SOFT anyavállalata által nyújtott biztonságos háttér is. A 24 országban jelen lévő UNIT4 Csoport tavaly is növelte eredményét, nettó profitja 11,1%-kal emelkedett, kutatás-fejlesztésbe pedig 50 millió eurót fektetett. A cégcsoport éves jelentése emellett a Software as a Service (SaaS) ágazat további erősödéséről is beszámol. A szolgáltatás iránt keresletnövekedés a magyar piacon is megfigyelhető, a VT-SOFT ügyfelei közül főleg a kisebb vállalatok részéről érkezett az átlagnál nagyobb érdeklődés az SaaS megoldás iránt.
Egyre nagyobb szerepet kapnak a webes megoldások
A VT-SOFT terveivel kapcsolatban az ügyvezető elsősorban a fenntarthatóságra, a hosszú távú eredményekre helyezte a hangsúlyt. Hozzátette: „A VT-Constellation iránt érdeklődő ügyfeleink között a nagyvállalatok dominálnak, míg a kisebb cégek esetében felmerülő igényekre az OPUS standard és személyre szabott változatával kínálunk megoldást. A speciális igények, egyedi fejlesztések rugalmasságot és könnyű testreszabhatóságot kívánnak meg az informatikai rendszerektől. Ennek a megvalósításához magas minőségre és további fejlesztésekre van szükség, így a vállalat ezután sem szeretne belépni a piacon tapasztalható árversenybe.”
A termékfejlesztések esetében a szoftverek mellett a továbbfejlesztett, felhasználóbarát megoldások, a különböző webes alkalmazások kerülnek előtérbe, és várhatóan nagyobb szerephez jut majd a szállított szoftverhez kapcsolódó tanácsadás is.
Web alapú megközelítés felsőfokon
A UNIT4 TETA tavasszal újdonsággal jelentkezik a piacon: online hozzáférési lehetőséggel bővíti ki jól ismert Constellation szolgáltatását. A web alapú csomag a Constellation megoldásaival együtt, integráltan lesz elérhető az ügyfelek számára. A terméket elsősorban közép- és nagyvállalatok számára dolgozták ki, hogy megkönnyítsék az alkalmazottak, ügyfelek, partnerek és a menedzsment közötti a kommunikációt és az együttműködést, valamint a szervezeten belül az információk áramlását.
Az elkövetkezendő hónapokban a VT-SOFT a VT-Constellation további fejlesztései során szeretné az új webes technológiát integrálni a termékbe, mivel a jövő évi cél a teljesen web-alapú megoldás bevezetése a magyar piacra.
WebHire
Az eseményen a VT-SOFT újításait is bemutatták, így a cég egyik legfrissebb fejlesztését, a WebHire toborzó szoftvert. A piacon szinte egyedülálló toborzási modul a belső és külső toborzás folyamatában segíti a HR szakembereket, egyszerűsítve napi feladataikat. Az innovatív megoldás adatbázisba rendezi az új és meglévő dolgozók adatait, valamint segíti a megfelelő jelölt gyors kiválasztását.
Kapcsolódó cikkek
- A Vodafone Magyarország a legjobb munkahely a távközlési szektorban
- Mit jelent a 4G a humánügyvitelben?
- A saját alkalmazottak jelentik a legnagyobb biztonsági rést
- Elavulttá válnak a munkaerő toborzására és megtartására használt hagyományos módszerek
- SAP mobilalkalmazások személyzetiseknek
- A világ legnagyobb álláskeresőjének alkalmazása a világ legnagyobb közösségi oldalán
- Dinamizálódik a humánügyviteli szoftverek terén három-milliárdosra nőtt Nexon
- Kiszervezzük vagy házon belül tartsuk a HR feladatokat?
- Humánügyvitel: Eltérő igények, azonos elvárások
- Megnyitott a HR és CRM EXPO
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.