Újabb elismerések a HostLogic-nak
A válság óta először ismét 1,5 milliárd forint fölé emelkedett a HostLogic Kft. árbevétele, amely egyrészt az informatikai beruházások fellendülésével, másrészt a vállalat hatékonyság-orientált stratégiájával magyarázható. A pénzügyi eredmények mellett a cég számára az a két szakmai díj is fontos visszajelzést jelentett, amelyeket a közelmúltban az SAP Hungary Kft. ítélt oda a vállalatnak.
A tavalyi évben a HostLogic magyar és nemzetközi ügyfélköre sikeres, jellemzően exportorientált vagy a feldolgozóiparban tevékenykedő cégekkel bővült. Ennek, valamint a régi, hosszú távú vevők számára nyújtott szolgáltatások folyamatos növekedésének köszönhetően nem csak a vállalat árbevételének szintje, hanem annak szerkezete is pozitívan változott.
A HostLogic teljesítményét az ügyfeleken túl az SAP Hungary Kft. is elismerte. A vállalat a tavalyi eredményei alapján 2012 márciusában vette át a legjobb partnernek járó díjat az SAP Business All-in-One kategóriában, és árbevétele alapján ugyancsak első helyen végzett az SAP Business One megoldást kínáló partnercégek között.
„Az eredményeink azt mutatják, hogy az elmúlt két évben végrehajtott szerkezeti átalakítások és a technológiai beruházásaink sikeresek voltak, és az üzleti működésünk hatékonysági mutatói 2011-ben visszaálltak a gazdasági válság előtti szintre.”- nyilatkozta Görbics Zoltán, a HostLogic Kft. ügyvezető igazgatója, majd hozzátette: „Külön öröm számunkra, hogy a nemzetközi tanácsadási tevékenységünkben is újra hosszabb távú szerződéseket kötünk.” A cég már nem csak európai országokban nyújt speciális szaktudású tanácsadást: a tavalyi évhez hasonlóan 2012-ben is ellát távoli projektfeladatokat például Szingapúrban vagy az Egyesült Államokban.
Trendek a piacon
„Azt érzékeljük, hogy a sikeresen működő vállalatok a gazdasági recesszió ideje alatt is szívesen költenek az informatikára, ugyanakkor a válság által megérintett cégek 1-2 évig visszafogták fejlesztéseiket. Tavaly már ez utóbbi csoport is úgy vélte, hogy érdemes az IT területbe invesztálni.” – mondta el Molnár Attila, a HostLogic Kft. üzletág igazgatója, majd kiemelte, hogy 2011-ben számos olyan ügyféllel dolgoztak, akik átfogó, nagy projektek helyett inkább egy-egy részfunkció - például a kontrolling - informatikai hátterének korszerűsítésére koncentráltak.
Az elmúlt évekhez hasonlóan 2011-ben is a költségoptimalizálás volt a slágertéma. A HostLogic tapasztalatai szerint a vállalatok működésében a gyártási folyamat az egyik olyan kiemelt terület, ahol jelentős megtakarítást érhetnek el a cégek. Különösen igaz ez az élelmiszeriparra, ahol a romlandó alapanyagok miatt még nagyobb hangsúlyt kap a naprakészség és a pontos követés.
Folyamatosan fejlődő hosting szolgáltatások
Az elmúlt két évben a HostLogic a hosting területén végezte a legjelentősebb beruházásait, amelyek a cég szolgáltatási színvonalának javulását eredményezték, valamint a gyorsabb bevezethetőség miatt újabb piaci igényeket is ki tud szolgálni a vállalat a stagnáló piacon. A tárolókapacitások menedzselésének tekintetében mára az ország egyik legnagyobb IBM partnerévé vált a HostLogic. Virtuális szervertechnológiájának (pl. cloud computing) köszönhetően szinte minden piaci igénynek képes megfelelni nagyon rövid válaszidővel nemcsak Magyarországon, de a régió szinte minden országában, amelyet a törökországi hosting ügyfelek fokozatos bővülése is igazol.
A cég szolgáltatásait ma már a magyarországi középvállalatokon túl a regionális és nemzetközi nagyvállalatok, multinacionális cégek is igénybe veszik a legmagasabb sztenderdeknek is megfelelő technológiák, valamint a versenyképes ár miatt.
Távlati tervek
A HostLogic üzleti stratégiájában a beruházás továbbra is lényeges elem marad, amely egyrészt a technológiai innovációra, másrészt a szolgáltatási tartalmak bővítésére irányul. A magyarországi középvállalati pozíciójának erősítése és a nemzetközi SAP szolgáltatások bővülése mellett a HostLogic továbbra is fontosnak tartja a kisvállalati képességeit hazai és regionális viszonylatban egyaránt. Az egyes iparágakban, valamint a vállalatcsoportokon belül ugyanis a nagy és közepes vállalatok mellett kis cégek is működnek, s a HostLogic szándéka, hogy mindhárom „nyelvet” beszélje, és egységesített informatikai megoldásokat kínáljon.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb nemzetközi formatervezői díjakat nyert el az LG
- ERP felhőben
- Kilenc jel, ami arra utal, hogy ERP rendszere megérett a váltásra
- Keresik az ország legjobb matematika- és fizikatanárait
- A Green Day-t is legyőzte a Vodafone Hangtérkép Cannes-ban
- A Lenovo 38 díjat nyert a 2013-as nemzetközi Consumer Electrics Show-n
- IFS Applications a norvég repülőtér üzemeltető Avinornál
- Észak-Amerikában terjeszkedik az LLP Csoport
- Dr. Hajdu András kapta a 2012-es „Év informatikai oktatója” díjat
- Az ESET nyolcadik alkalommal nyerte el az AV-Comparatives “Advanced+” és Approved Corporate Product díjait
ERP ROVAT TOVÁBBI HÍREI
KKV ERP rendszerrel rukkolt elő az XAPT
Kimondottan a kis- és középvállalatokra szabott vállalatirányítási rendszerrel, a deep.erp-vel bővítette palettáját az XAPT annak érdekében, hogy tovább erősítse magyarországi jelenlétét.
„Változás paralízissel” küzdenek a vezető ERP rendszerek
Unit4, a szolgáltatás-orientált vállalatok számára kínált üzleti alkalmazások piacának gyorsan növekvő piacvezetője ma közzétette az Eval-Source (www.eval-source.com) stratégiai technológiai tanácsadó cég által végzett kutatást, bizonyítva, hogy a Unit4 az egyetlen a Top5 vezető ERP rendszer közül, amely lehetővé teszi az üzleti felhasználók számára a rendszer olyan szintű adaptálását, hogy az hűen tükrözze a változó üzleti körülményeket.
A Unit4 elérhetővé tette a Unit4 Financialst
A Unit4, a szolgáltatás-orientált vállalatok számára kínált üzleti alkalmazások piacának gyorsan növekvő vállalkozása, március végén bejelentette iparágvezető pénzügyi megoldásának legújabb verzióját, a korábban Coda néven ismert Unit4 Financials-t.
2014-es XAPT eredmények
A Microsoft legnagyobb hazai Dynamics-partnere 18 százalékkal növelte magyarországi tevékenységéből származó árbevételét 2014-ben. A szolgáltatások területe ennél is nagyobb mértékben, 30 százalékkal bővült. A magyar növekedés továbbra is kiemelt figyelmet élvez az üzleti stratégiában.
Rekordmértékű SaaS bevétel emelkedés a UNIT4-nál
2014-ben rekord nagyságú növekedést érve el tovább nőtt a UNIT4 piaci részesedése. A cég globális stratégiai törekvései között elsődleges szerepet kap a termékfejlesztés felgyorsítása és az ügyfélszolgálat magas szintre emelése.