Helyzet alapú hirdetési platform a PayPal-tól

forrás Prim Online, 2012. május 7. 13:11

2012 májusától indul a PayPal Media Network, amely a vezető online pénzügyi szolgáltató új, helyzet alapú hirdetési platformja kifejezetten a kiskereskedők igényeihez szabva. Az új szolgáltatás az eBay csoporthoz tavaly csatlakozott Where Ads nevű reklámvállalat kibővítésével jött létre, amely Észak-Amerika legnagyobb helyzet alapú mobiltelefonos hirdetési platformja volt.

Az új eszköz segítségével a márkák földrajzi helyzetük vagy korábbi vásárlásaik alapján, a legjobb helyen és időben szólíthatják meg a felhasználókat, ami kulcsfontosságú lehet a vásárlási döntés elősegítésében.

Walt Doyle, a PayPal Media Network vezetője a következőket nyilatkozta a megújulás kapcsán: „Mindannyian érezhetjük, ahogyan változnak az emberek vásárlási szokásai és viszonyulásuk a különböző képernyőkön látott üzenetkhez. Manapság a fogyasztók mindegy, hogy milyen csatornán; a boltban, telefonjukon vagy számítógépükön találkoznak egy termékkel, az szinte biztos, hogy azonnal összehasonlítják az árakat, illetve utánanéznek a márkának. Ha megszületett a döntés akkor pedig bármelyik eszköz alkalmas a vásárlásra. A fizikai és a digitális világ határai elmosódtak és nincs már offline kereskedelem, e-kereskedelem, vagy m-kereskedelem, szimplán csak Kereskedelemről beszélhetünk” – mondta el a vezető.

Az eBay vállalatok segítségével a PayPal Media Network több mint 70 millió mobiltulajdonost képes elérni Észak-Amerikában.

A Where Ads átalakítását röviddel a PayPal negyedéves gyorsjelentésének kiadása utánra időzítette a vállalat. Az év első hónapjaiban a felhasználói szám mintegy 3 millióval növekedett, így elérte a 109,8 milliót, ami éves szinten 12%-os növekedésnek felel meg. Ezen felül a PayPal-en keresztüli fizetések összege meghaladta az 555 milliárd dollárt, amit a felhasználók napi 6 millió tranzakciója termelt.
A PayPal bevételei az első negyedévben elérték az 1,3 milliárd dollárt, ami 32%-al több a tavalyi adatnál.

Hogyan működik a PayPal Media Network?


Offline: https://advertising.paypal.com/wp-content/shadowbox-3.0.3/mobile.swf

Online: https://advertising.paypal.com/wp-content/shadowbox-3.0.3/online.swf

Kulcsszavak: e-commerce PayPal

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig

Az ELTE Informatikai Kar idén a „Semmiből született csodák – A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig” című rendezvénnyel csatlakozott a Lányok Napja országos programhoz.

2024. április 28. 13:55

Kén-hexafluorid betiltása – Nem gáz többé!

Az üvegházhatású gázok kibocsátásának csökkentése az egész világon hatalmas feladat, és e küldetés része a kén-hexafluorid (SF6) gáz teljes körű betiltása is. Ez különösen a villamosenergia-iparban jelent komoly változást, hiszen a kapcsolóberendezések szigeteléséhez eddig rendszerint ezt az anyagot használták. 

2024. április 28. 12:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50