MT: Egy díjcsomaghoz két SIM kártya - megoldás mobilinternet-megosztásra
A Magyar Telekom a kifejezetten üzleti ügyfeleknek bevezetett ÉnCégem díjcsomaghoz már Tandem kártyát is kínál.
További újdonság, hogy két készülék is választható egyszerre egy díjcsomagban. Az ÉnCégem 3XL díjcsomag esetén 0 Ft kezdőrészlettel Samsung Galaxy Y okostelefon, valamint Samsung Galaxy Tab 8.9 táblagép is vásárolható, 2 éves határozott idejű szerződés aláírása mellett.
A hatékony és távolról is elérhető céges kommunikációt szolgálja a Virtualoso eMail Mobile postafiók is, amely újonnan igényelt Tandem SIM kártya mellé 1 éven keresztül 0 Ft-ért kapható. A Virtulaloso eMail Mobile postafiók előnye, hogy bármikor, bárhonnan elérhető a vállalati levelezés és céges naptár, amelyek folyamatosan szinkronizálhatók mobiltelefonon keresztül. A szolgáltatáshoz saját domainnév (xy@sajatcegem.hu) is jár külön költség nélkül, amellyel egyedi céges e-mail cím alakítható ki a vállalat és a kollégák számára, mindezt SPAM vírusvédelem és 24 órás szakértői támogatás teszi biztonságossá.
Az ÉnCégem díjcsomag tehát az üzleti ügyfelek eltérő igényeihez kialakított, rugalmas, három alapcsomagból (ÉnCégem Start, ÉnCégem, ÉnCégem Prémium) álló konstrukció, amelyek havi díja a szabadon választható mobilinternet adatforgalmi opciótól és a kiegészítő szolgáltatásoktól függ. További feltételek a www.uzletitelekom.hu weboldalon olvashatóak.
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás
- bwin: iPad-ről elérhető pókeralkalmazás
- A mobiltárca kiválthatja a készpénzes és bankkártyás fizetést
- Sharpdesk Mobile: mobilalkalmazás multifunkciósok vezérléséhez
- Foci EB 2012 alkalmazás iPhone-ra és Android-ra
- App! Képzés a HWSW-től
- Ingyenes, valós idejű forgalmi adatokkal egészült ki az iGO primo app
- Füles iPad-re: magyar nyelvű skandi keresztrejtvény
- Vodafone: Befejeződött a szélessávú mobilhálózat fejlesztése
- Kifizette a frekvenciadíjat a negyedik mobilszolgáltató
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.