Telenor Webiroda: élen a felhőszolgáltatások között
Kihirdették a legjobb európai felhőszolgáltatásoknak járó EuroCloud Díj 2012-es magyarországi nyerteseit. A díjazottak közé a Telenor Webiroda szolgáltatása is bekerült: a mobilszolgáltató üzleti felhő megoldása a Kereskedelmi Szektor Legjobb Üzleti Esettanulmánya kategóriában lett első helyezett.
A Telenor nyertes pályázata bemutatja, hogyan járul hozzá a Webiroda szolgáltatás egy vállalat informatikával kapcsolatos költségeinek csökkentéséhez, valamint a cég versenyképességének növeléséhez. A nyertes esettanulmány bemutatja, hogy a Telenor felhőszolgáltatása hogyan nyújt az Origami Csoport IT igényeire szabott, ám költséghatékony megoldást. A vállalat a hazai gyógyszeripar jelentős szereplőinek tanácsadója. Piackutatással, stratégiai tanácsadással, és az értékesítést támogató kommunikációs szolgáltatásokkal segíti ügyfeleit, melyhez elengedhetetlen a Telenor Webiroda szolgáltatása által biztosított hatékony információáramlás.
„A díj fontos visszajelzés számunkra: azt jelenti, hogy jó úton járunk. Nagyon örülünk annak, hogy vállalati ügyfeleink egyre nagyobb számban választják értéknövelt, mobiltechnológián alapuló szolgáltatásainkat. A EuroCloud Díj elnyerésével és több mint 2500 ügyféllel a Telenor Webiroda a gyakorlatban is bebizonyította, hogy az egyedi igényekre szabott felhőszolgáltatás valódi megoldást jelent a kis- és középvállalatok számára.” – mondta Sigvart Voss Eriksen, a Telenor Magyarország kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.
A szolgáltatások hátterét a magyarországi központú CE On-Demand (Central Europe On-Demand Zrt.) biztosítja a Microsoft jogtiszta szoftvereivel. Az Origami Csoport Webiroda szolgáltatásában a közös munkát a Sharepoint technológia segíti, az információáramlást pedig a Microsoft Exchange 2010 alapú levelezés biztosítja.
Az EuroCloud Díj zsűrije nagyra értékelte a Telenor üzleti felhőszolgáltatásának testreszabhatóságát: a Webiroda ügyfelei mindig csak azokért a szolgáltatásokért fizetnek, amelyeket valóban használnak, bővítéskor pedig önkiszolgáló webes felületen állíthatják be maguknak a további szolgáltatásokat, csupán néhány kattintással. A Telenor Webirodát használó ügyfelek a rendszer adminisztrációs és felügyeleti költségeit is megspórolják: a szolgáltatásnak köszönhetően jelentősen csökkenhetnek az IT-beruházások költségei, miközben a felhasználók mindig az alkalmazások legfrissebb és legbiztonságosabb, jogtiszta verzióját használhatják.
Kapcsolódó cikkek
- Óriási akciókkal indítja a telet a Telenor
- Már kapható a HTC legújabb Windows Phone-ja a Telenornál
- Az ASUS AiCloud-dal elkészítheti saját „személyes felhő” tárterületét
- Elégedett a Telenor ügyfélszolgálat az érzelemfelismerő szoftverrel
- Új adatroaming szolgáltatás a Telenortól: okostelefonnal külföldön is
- A Telenor áthárítja ügyfeleire az új távközlési adót
- Sport és egészség Androiddal
- Telenor: megkönnyített és kibővített részletre vásárlás
- A Telenor tavaly megduplázta mobilnetes ügyfélkörét
- ERP felhőben
Trendek ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új Lufthansa Technik munkahelyek magasan képzett szakembereknek
A Lufthansa Technik AG, Németország vezető repülőgép-karbantartó és mérnöki vállalata a meglévő légijármű-karbantartó tevékenysége mellett új repülőgép-mérnöki központot nyit Budapesten. Az új, Budapest-központú szolgáltató központ elsősorban a Boeing 737 géptípus, a világ egyik legnépszerűbb keskenytörzsű, középtávú légijárműve kapcsán nyújt majd szolgáltatásokat, illetve általános, nem géptípus-specifikus támogató tevékenységeket is végez majd.
Big Data, Cloud és analitika: jövő héten jön a Budapest Data Fórum
Június 14. és 16. között rendezik meg a vezető hazai adattárházas és Big Data seregszemlét, ahol külföldi és hazai vállalatok osztják meg tapasztalataikat az adatmenedzsment és adatelemzés legjobb gyakorlatáról.
A Cellum innovációja Egyiptomban is bizonyíthat
A magyar tulajdonú Cellum, Európa egyik vezető mobiltárca-szolgáltatója a Metel Egypttel írt alá együttműködési megállapodást Abd El-Fattah El-Sisi egyiptomi elnök és Orbán Viktor miniszterelnök jelenlétében, a miniszterelnöki látogatáshoz kapcsolódó üzleti fórumon. A Metel a megállapodás részeként a Cellum mobilfizetési szolgáltatásait terjeszti el az Közel-Keleten és Afrikában, jelentősen fejlesztve ezzel a térség elektronikus kereskedelmét.
1,8 milliárd dolláros befektetést szerzett a Snapchat
A Snapchat instant üzenetküldő alkalmazás újabb, 1,8 milliárd dolláros befektetési kört tudhat maga mögött, legyőzve ezzel a kételyeket, melyek a startup befektetési ökoszisztémát lengik körül az utóbbi időben. Az új befektetéssel a céget jelenleg 20 milliárd dollárra becslik.
Technikai kommunikációval foglalkozó szakmai szervezet alakult
Hazai vállalatok részvételével és az európai anyaszervezet támogatásával megalakult a tekom Magyarország szakmai platform, amely a technikai kommunikációval foglalkozó magyarországi szakembereket tömöríti. Az SAP egyik alapítóként a tagok és érdeklődők felé történő kommunikációért felel majd.