A Lidl nem emeli mobiltarifáit

forrás Prim Online, 2012. július 16. 09:30

A július 1-jétől bevezetésre került új távközlési adó ellenére a blue mobile nem emeli perc- és SMS díjait, és nem építette be megemelkedett költségeit a szolgáltatás díjába.

„Legfontosabb érték számunkra ügyfeleink igényeinek kielégítése és a megbízhatóság. A piacon található legjobb ár-érték arány elérésére törekszünk minden termékünkkel, így a blue mobile szolgáltatásunkkal is. Kiszámítható partner kívánunk maradni ebben a gyorsan változó világban, ezért továbbra is 33 Ft-os perc- és SMS díjat kínálunk meglévő ügyfeleink és jövőbeli vásárlóink számára.”- mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.

A Lidl idén február 1-től blue mobile néven indította útjára a Magyar Telekommal összefogásban sajátmárkás mobilszolgáltatását. A Lidl a mobilszolgáltatás keretében önálló SIM kártyákat és készülékes csomagokat, kimagaslóan kedvező és minden irányban egységes tarifát nyújt ügyfeleinek feltöltőkártyás konstrukcióban. A szolgáltatást a Lidl valamennyi áruházában, országszerte 152 értékesítési ponton lehet megvásárolni.

A Lidl az élelmiszerkereskedelemben elsőként indult saját márkás mobilszolgáltatással, aminek értékesítési eredményével elégedett. „Az általunk értékesített blue mobile szolgáltatás magyarországi működése ezidáig beváltotta a hozzá fűzött reményeket, az értékesítés a kitűzött üzleti céloknak megfelelően halad, olyannyira, hogy a blue mobile készülékportfólióját az idei nyártól Samsung Galaxy Mini okostelefonnal bővítettük.” – tette hozzá Grósz Jenő.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59