A Lidl nem emeli mobiltarifáit
„Legfontosabb érték számunkra ügyfeleink igényeinek kielégítése és a megbízhatóság. A piacon található legjobb ár-érték arány elérésére törekszünk minden termékünkkel, így a blue mobile szolgáltatásunkkal is. Kiszámítható partner kívánunk maradni ebben a gyorsan változó világban, ezért továbbra is 33 Ft-os perc- és SMS díjat kínálunk meglévő ügyfeleink és jövőbeli vásárlóink számára.”- mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
A Lidl idén február 1-től blue mobile néven indította útjára a Magyar Telekommal összefogásban sajátmárkás mobilszolgáltatását. A Lidl a mobilszolgáltatás keretében önálló SIM kártyákat és készülékes csomagokat, kimagaslóan kedvező és minden irányban egységes tarifát nyújt ügyfeleinek feltöltőkártyás konstrukcióban. A szolgáltatást a Lidl valamennyi áruházában, országszerte 152 értékesítési ponton lehet megvásárolni.
A Lidl az élelmiszerkereskedelemben elsőként indult saját márkás mobilszolgáltatással, aminek értékesítési eredményével elégedett. „Az általunk értékesített blue mobile szolgáltatás magyarországi működése ezidáig beváltotta a hozzá fűzött reményeket, az értékesítés a kitűzött üzleti céloknak megfelelően halad, olyannyira, hogy a blue mobile készülékportfólióját az idei nyártól Samsung Galaxy Mini okostelefonnal bővítettük.” – tette hozzá Grósz Jenő.
Kapcsolódó cikkek
- Júliustól változtak a roaming díjak, bevezették a telefonadót
- Telenor: díj és szolgáltatás módosítás a telefonadó bevezetése miatt
- Telenor: megkönnyített és kibővített részletre vásárlás
- Csökkenő roaming tarifák és egy különleges ajánlat a Vodafone-tól
- A Tesco Mobile nem hárítja át a távközlési adót ügyfeleire
- Idén havi négyszáz, illetve ezernégyszáz forint lehet a telefonadó
- Telefonadó - Vodafone: 8-10 milliárd forint pluszteher
- Távközlési adó - Megosztja a terheket a Vodafone az előfizetőkkel
- Új, feltöltőkártyás tarifacsomag a Red Bull MOBILE kínálatában
- A családok, kórházak és az ügyfélszolgálatok járnak rosszul a telefonadóval