Új marketingvezető a T-Systems Magyarországnál

forrás Prim Online, 2012. július 16. 10:21

2012. augusztus 6-ától Bánhegyi Zsófia látja el a T-Systems Magyarország Zrt. marketingvezetői pozícióját.

Bánhegyi Zsófia a Budapesti Közgazdaságtudomány Egyetemen szerzett közgazdász diplomát, majd az Eötvös Loránd Tudományegyetemen jogi szakokleveles közgazdász képesítést, illetve tanulmányokat folytatott a London School of Economics egyetemen. Szakmai pályafutását a Nestlé Magyarországnál kezdte marketingkommunikációs és termékmenedzsment területen, majd a KLM Holland Királyi Légitársaság közép-kelet európai központjában dolgozott regionális marketing és Customer Relationship Management (CRM) feladatokat ellátva közép-európai termékmenedzserként, majd Közép-Kelet Európáért felelős loyalty menedzserként. Ezt követően csatlakozott a Heti Válasz Kiadóhoz, ahol lapigazgató-helyettesként felügyelte a terjesztési, marketing, hirdetés-, és konferenciaszervezési területek felépítését és működését. 2010 júniusától a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kommunikációs vezetői pozícióját töltötte be, ezt követően az egyes nemzetközi pénzügyi szervezetekkel való kapcsolattartásért felelős tárca nélküli miniszterek kabinetének tagjaként irányította a kapcsolódó hazai és nemzetközi kommunikációs tevékenységet.

A T-Systems Magyarország Zrt. új marketing vezetőjeként Bánhegyi Zsófia feladata a cég marketingkommunikációs tevékenységének irányítása. A hazai és multinacionális vállalati, illetve a közigazgatási szektorban szerzett szakmai tapasztalatait eredményesen hasznosíthatja a leányvállalatok egyesítésével létrejövő, teljes körű termékportfóliót nyújtó infokommunikációs (ICT) szolgáltató működésének támogatásában.

Sümegi Zsuzsanna, a pozíciót eddig betöltő vezető távozik a cégtől.  Marketing vezetőként 2008-ban Sümegi Zsuzsanna irányította a Magyar Telekom IT infrastruktúra megoldásokért felelős cégeinek (KFKI-LNX, BCN, ICON) összeolvadásával létrejövő KFKI Rendszerintegrációs Zrt. brandjének újra pozicionálását.  A Telekom Vállalati Szolgáltatások Üzletágnak marketing vezetőjeként kialakította a kis- és középvállalati körben bevezetett felhőalapú Virtualoso szolgáltatások, valamint a My-T-Systems online kiszolgáló portál piaci bevezetésének kommunikációs stratégiáját. Munkájával hozzájárult a T-Systems márka hazai bevezetéséhez.

Kulcsszavak: CIO marketing T-Systems-hu

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01