Ország Boltja: Ismét elindult Magyarország legnagyobb webáruház versenye
A verseny célja, hogy az internetes közösség szavazatai és a valós fogyasztók vásárlás utáni értékelései segítségével megtalálja a legnépszerűbb, valamint a legjobb minőségű webshopokat. A verseny nyitott, a részvétel minden magyar internetes bolt számára ingyenes.
Az Ország Boltja versenyben résztvevő webshopokra 2012. július 16-tól október 8-ig lehet szavazni. A Minőségi kategóriában induló boltokra azok szavazhatnak, akik az adott időszakban valóban vásárolnak az adott webáruházban, majd kitöltenek egy kérdőívet, melyben értékelik a boltot, a rendelés menetét, a kiszállítást, stb. Az ő értékeléseik összesítése alapján kerülnek ki a kategória győztesei. Népszerűségi kategóriában bárki szavazhat a www.orszagboltja.hu oldalon a kedvenc webáruházára. Az internetes áruházak szintén a www.orszagboltja.hu oldalon tudnak regisztrálnia versenyre!
2011-ben a versenyen közel 500 webáruház indult el. Az Ország Boltja tavalyi díjátadó gáláján Dr. Szöllősi László a Nemzetgazdasági Minisztérium belgazdaságért felelős helyettes-államtitkára és Simon Gábor, az Országgyűlés Fogyasztóvédelmi Bizottságának elnöke méltatta a versenyt, a magyar e-kereskedelem fejlődését, a kezdeményezés jótékony hatását, valamint kiemelték, hogy a megmérettetés különlegesen hasznos fogyasztóvédelmi szempontból, hisz maga a fogyasztó részletes értékelésein alapult.
Kapcsolódó cikkek
- Windows Phone Code Camp: fiatal fejlesztők versenye
- Véget ért az Olimpia
- Dobogón a magyar csapat a Microsoft Imagine Cup-on
- 19. Közép-Európai Informatikai Diákolimpia Tata
- Online mezőgazdasági piactér indult
- Számítógépes alkotások versenye 19 év alattiaknak
- Tatán rendezi az NJSZT az idei Közép-Európai Informatikai Diákolimpiát
- Az e-kereskedelem dinamikus bővülésére számítanak a magyar cégek
- Nem érzékelhető a válság hatása az online kereskedelemnél
- Mobil tartalmak nemzetközi versenye – WSA-mobil 2012
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.