Kis-Kovács Vilmos kalandjai, avagy hogyan jelenjünk meg a világhálón?
Kis-Kovács Vilmos új kisvállalkozást indított, és már kiépítette annak belső és külső hálózatát, de tudta, hogy sok dolga van még... A potenciális megrendelők hatékony eléréséhez profi megjelenésre van szükség a világhálón is.
Levélszemétdomb
Az elektronikus levelezés pontosan olyan természetes már, mint az áram: csak akkor érezzük, mennyire függünk tőle, amikor éppen nem férünk hozzá. Amikor elindította a fordítóirodát, Vilmosnak is volt már email címe, több is, így csak kiválasztott egyet, és azon keresztül kommunikált a potenciális ügyfelekkel. Záporoztak is a levelek a kiskovacs127@ingyombingyommail.hu címre, naponta 50-60, köztük már 1-2 árajánlatkérés is felbukkant. A problémát az jelentette, hogy több fontos email is elkerülte Vilmos figyelmét. Hogy miért? A napi félszáz üzenet többsége kéretlen, esetenként ráadásul veszélyes levél volt!
A spam-áradat már magánemberként is zavarta Kis-Kovács urat, most azonban az üzletmenetet is akadályozta. Vilmos az interneten keresett megoldást, és megtudta, hogy egy komplett email szolgáltatás megoldást jelent a spam-kérdésre, és az átlátható levelezést is biztosítja. A legtöbb esetben ráadásul ugyanazt a menüstruktúrát látja, függetlenül attól, hogy milyen felületen nézi a levelezését, lehet az egy email kliens, webes felületet vagy akár okostelefon. Az egységes, hivatalos, vállalati email címhez viszont domain regisztrációra is szüksége volt.
Erre van szükség pont(.hu)
A domain regisztráció ma már gyors és egyszerű folyamat, ráadásul elég egy igénylőlapot leadni, minden mást a szolgáltató, Vilmos esetében így az ACE Telecom intéz az ügyfél helyett. Ellenőrzi, hogy a kért domain minden követelménynek megfelel, és hogy nem foglalt-e. Ezek után az ügyfél akár már egy hét múlva használhatja is a kiválasztott webcímet. Ez azt jelenti, hogy Vilmos az általa választott kkvforditas.hu végződésű email címet adhatott minden munkatársának, sőt lefoglalta az info@kkvforditas.hu-t, valamint a megrendeles@kkvforditas.hu-t is. Természetesen a vállalati email címek mellett Vilmos a www.kkvforditas.hu webcím boldog tulajdonosa is lett.
Kis-Kovács úr már korábban is biztos volt benne, hogy a lehetséges megrendelők elérésének hatékony módja egy saját honlap. Mivel egyik munkatársa korábban webfejlesztőként dolgozott, a honlap elkészítését meg tudták oldani házon belül, sőt induláskor a honlapot is az egyik belső gépen, a saját szerverükön tárolták. Miután a takarítónő két egymást követő hétvégén véletlenül kikapcsolta a szervert, az is kiderült, hogy ez ugyan gyors, viszont csak ideiglenes megoldás. Vilmos rájött, hogy egy nem folyamatosan működő honlap olyan, mint egy óriásplakát, amelynek nem mindig világít a lámpája. Ráadásul az állandó működésre leselkedő veszélyek közül a takarítónő óvatlansága csupán egy: a váratlan áramszünet, vagy a szerver túlmelegedése is komoly problémát jelenthet.
Vilmos ekkor ismét segítséget kért az ACE Telecom szakértőitől, akik elmagyarázták, hogy a szervereket érdemes őrzött, klimatizált, szünetmentes ellátással rendelkező körülmények között üzemeltetni, a tárolt adatokat pedig naponta archiválni. Így a honlap a nap 24 órájában elérhető, és egy esetleges leállás sem veszélyezteti az adatok biztonságát. Ilyen körülményeket házon belül természetesen nem tudtak garantálni a fordítóirodában, ezért esett Vilmos választása a StoreNet webtárhely szolgáltatásra. Így már a honlapot is biztos kezekben tudhatta. Kis-Kovács úr ismét hátradőlt székében, és várta a megrendeléseket, miközben azon gondolkodott, hogyan fejleszthetné még tovább fordítóirodája infrastruktúráját…
Kapcsolódó cikkek
- Kárpát-medenceivé bővítik az erdélyi magyar útitárskereső portált
- Új szolgáltatások a megújult Invitel honlapon
- Zuppaa: Elindult az első magyar közösségi névjegy
- Bemutatták az Egri Vízilabda Klub új honlapját
- mienkasziget.hu: emlékkönyv jubileumra
- Új szolgáltatások és megújult dizájn a Kütyü Magazin weboldalán
- Közösségi oldal plátói szerelmeseknek
- Keresik a legjobb és legrosszabb magyar weboldalt
- Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál
- dibbuk.hu: Új gasztronómiai portál indult
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.