Magyar mobilhirdetési ajánlást jelent be az IAB Hungary
A médiatulajdonosokból, ügynökségekből és szolgáltatókból álló IAB Hungary mobil munkacsoportja bejelentette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait.
Az ajánlást támogató médiatulajdonosok, ügynökségek és szolgáltatók vállalták, hogy a két formátum közül legalább az egyik megtalálható portfóliójukban, és ezt az „IAB mobil universal ad package” emblémájával jelezhetik is felületeiken.
"Már most, a mobilhirdetési piac indulásakor több mint tízféle banner formátum volt érvényben, amellyel nehézkessé vált a mobil kampányok indítása. Szerettük volna elejét venni, hogy még több méret legyen, így a munkacsoport egyik legfontosabb feladata lett, hogy letisztázzuk a formátumokat." – mondta el Brindza Gábor a munkacsoport vezetője.
“Az ügynökségi oldalon kiemelkedően fontosnak tartjuk, hogy egy kampány során a rendelkezésre álló költségkeretet a lehető leghatékonyabb formában tudjuk felhasználni a mobil felületeken is. A sztenderd formátumok használatával csökkenthetők a gyártási költségek, és az egységes méretek következtében a hirdető célközönsége szép, esztétikus hirdetésekkel fog találkozni.”- tette hozzá Szeder Péter (Fastbridge), a mobil munkacsoport tagja.
Az IAB Hungary ajánlását a következő cégek támogatják:
Média/Sales house oldalról: Actual Media Sales House, Adaptive Média, Axel Springer, CEMP, Evomedia, Gmedia, Hírek Média, HVG, HWSW, Infinety, Madhouse, Origo, Ringier, Sanoma, Wangaru Media
Ügynökségi oldalról: Aegis Media (Carat, Vizeum, KirowskiIsobar, iProspect), Fastbridge, MEC, Mindshare, OMD, Onlinemarketing.hu, PHD
Szolgáltatók: Adverticum, Gemius
További információ a folyamatosan bővülő http://iab.hu/mobil címen elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Frappáns kiegészítőket kínál a Vodafone Smart Store
- Mobilalkalmazások a szabadság idejére a Vodafone ajánlásával
- Vodafone: már SMS-ben is köthető autóra assistance szolgáltatás
- bwin: iPad-ről elérhető pókeralkalmazás
- Már a budapesti metróhálózat teljes hosszán 3G-n mobilnetezhetnek a T-Mobile ügyfelei
- A NetIQ Access Manager 3.2 már a mobil eszközöket is támogatja
- Júliusban tovább folytatódott a mobil-előfizetők számának csökkenése
- Virtuális mobilszolgáltatókkal bővülhet a távközlési piac
- Mobilinternet-szolgáltatást indít a UPC
- A Google megtanult magyarul: az androidos okostelefonok már magyarul is értenek