NAV Start: Nem méretfüggő a profi adminisztráció
Erőteljes a kisvállalkozások érdeklődése a Microsoft olcsó, dobozos vállalatirányítási rendszerének új verziója iránt, amelyet egy magyar cég fejlesztett ki. A NAV Start iránti keresletet az elérhető uniós pályázati források is hajtják, a hazai mikro- és kisvállalkozások így rendkívül kedvező feltételekkel juthatnak hozzá egy középvállalati tudásszintű szoftverhez.
Az eddigi bevezetések tanulságai szerint a kisvállalkozásoknál mindössze egy-két napra van ahhoz szükség, hogy a Microsoft Dynamics NAV rendszer előreparaméterezett változata üzemkész legyen – mondta el a fejlesztő LLP Dynamics ügyvezetője. Czermák András hozzátette, az ilyen kisvállalkozások nem is hajlandóak több időt áldozni erre, viszont a betanításra annál inkább igényt tartanak. Így az egyhetes bevezetési időből csupán két nap a szoftvertelepítés, a többi három nap a felhasználók részletes, ingyenes oktatásából áll.
Kapcsolódó cikkek
- Van még mit javítani a vállalatirányítási rendszereken
- Microsoft vállalatirányítási rendszer mikrovállalatoknak
- Átszabta ERP-rendszerét a Microsoft
- Könyvvizsgálóbarát szoftver lett a Microsoft Dynamics NAV
- Számítási felhőbe telepített IFS Applications megoldás világszinten elérhető szolgáltatásként a NEC-től
- Vállalatirányítás: nagyberuházás helyett kiszámítható költség
- Microsoft Dynamics CRM Online
- A Microsoft bemutatta a Dynamics ERP-hez készült szoftver-interfész megoldását
- Magyarországon az SAP Business One 8.8
- SAP: bérelhető vállalatirányítási rendszer középvállalatoknak
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.