Frissítések az Adobe médiaoptimalizációs technológiájához

forrás Prim Online, 2012. október 3. 10:41

Az Adobe Systems jelentős frissítéseket jelentett be az Adobe AdLens felhőalapú, médiaoptimalizációs technológiájához. Az AdLens, a keresési, vizuális és közösségi hirdetések egységes kampányként történő kezelését és optimalizálását biztosító első integrált platform, mostantól gördülékeny adatintegrálást kínál az Adobe SiteCatalyst termékkel. Az iparágvezető elemzési megoldás használata a konverziós mérőszámok felhasználásának egyszerű módszerét nyújtja a hirdetőknek, akik így stratégiai döntéseket hozhatnak a különféle médiákkal kapcsolatban és optimalizálhatják a befektetések megtérülését. Az AdLens emellett az Adobe AudienceManager termékkel való új integrációt is lehetővé teszi a piaci szegmentálás érdekében, hogy a hirdetési kampányok biztosan a megfelelő embereket érjék el.

A SiteCatalyst terméknek az AdLens technológiába való építése révén adatkészletek válnak elérhetővé a hirdetések optimalizálásához, az egyéni elemzéshez és a valós idejű jelentéskészítéshez. Az egyszerű telepítésnek köszönhetően a SiteCatalyst ügyfelei előnyökre tehetnek szert a különféle médiák optimalizálása terén, emellett digitális hirdetési tevékenységeik teljesítményéről is átfogó képet kaphatnak. A natív integrálás lehetővé teszi a SiteCatalyst ügyfelei számára az AdLens gyors, minimális erőfeszítést igénylő telepítését, amelyhez nincs szükség manuális integrálásra vagy fáradságos adatbevitelre.


Az Adobe, amely a Facebook Strategic Preferred Marketing Developer (PMD) minősítésével rendelkezik, az AdLens jelenlegi Facebook Ads API integrációjára támaszkodva mostantól hivatalos hozzáféréssel rendelkezik a Facebook Exchange szolgáltatáshoz, ami lehetővé teszi a marketingszakemberek számára hirdetések vásárlását a Facebook oldalain valós idejű ajánlattételen keresztül.  A Facebook Exchange szolgáltatással való integráció az AdLens valós idejű ajánlattételi infrastruktúrájának értékes bővítése. A Facebook Exchange segítségével a marketingszakemberek világszerte több mint 955 millió embert érhetnek el a Facebook oldalain, ami lehetővé teszi a márkák számára, hogy a leginkább megfelelő üzeneteket juttassák el a különféle fogyasztóknak.


Az Adobe célzott hirdetésmegjelenítési és optimalizálási képességeit is bővíti egyéb felhőalapú, e-marketing technológiáival való további integrációval. Az AdLens az AudienceManager megoldást használja központi adatkezelési platformként, illetve az Adobe Dynamic Ad Targeting szoftvert a fontosabb üzenetek eljuttatásához a célközönség számára. Az AudienceManager azonosítja és számszerűsíti a kiemelt értékkel bíró közönségszegmenseket, elősegíti ezek létrehozását, majd ezen célközönségek később felkínálhatók a hirdetők számára egy integrált és biztonságos kezelési rendszer használatával, amely bármely hirdetéselosztási platformmal együttműködik. Az Adobe Dynamic Ad Targeting biztosítja a hirdetők számára a célzott hirdetések valós idejű eljuttatásának képességét az AudienceManager alkalmazásban létrehozott szegmensek viselkedése alapján, a hirdetések sikeressége és a konverziók számának növelése érdekében. Az AdLens az összes fő megjelenítési erőforrás (beleértve az online videókat és reklámszalagokat is) elérésére képes a célzott hirdetések biztosítása és az ajánlatok optimalizálása érdekében, ami jobb befektetésmegtérülést tesz lehetővé.


Az AdLens terméket használó e-marketing szakemberek és hirdetők az alábbi szolgáltatások és képességek nyújtotta előnyöket is élvezhetik:


·    A médiakampányok egységes nézete – Megtekintheti, hogy mely médiakampányok vannak hatással a fő üzleti mérőszámokra, például a konverzióra és az árbevételre. A zökkenőmentes integráció biztosítja az AdLens és a SiteCatalyst jelentéskészítésének következetességét.
·    Új vezérlőpult és adatmegjelenítés – Kihasználhatja az új felhasználói felület számos, a kereséssel foglalkozó marketingszakemberek számára ismerős képességét, valamint az olyan áttörést jelentő szolgáltatásokat, mint a gyors módosítást lehetővé tevő belső szerkesztést, a fejlett szűrést nagy hirdetőkre több millió kulcsszóval, valamint az automatikus egyéni címkézést.
·    Több média optimalizálása egységes felületről – Kampánykezelési és -optimalizálási szolgáltatásokat vehet igénybe a keresési, megjelenítési és közösségi csatornák tekintetében. Az API integráció a Baidu, Facebook, Google, LinkedIn, Yahoo/Bing és Yandex webhelyekkel, valamint a valós idejű ajánlattétel integrálása a vezető hirdetésbörzékkel és hirdetési felületet kínáló platformokkal egyszerűbbé teszi a keresőmarketing-kampányokat.
·    Rugalmas attribúciós modellek és pontos előrejelzés – Az „utolsó kattintásos” attribúciós modellről rugalmas modellekre térhet át, amelyek pontosan előre jelzik, hogy mely csatorna vagy a csatornák mely kombinációja fog megfelelő eredményeket biztosítani a változó célkitűzések és költségvetések tükrében.
·    Zökkenőmentes munkafolyamat a betekintéstől a cselekvésig – A hirdetésoptimalizálás egyedi automatizálása lehetővé teszi a marketingszakemberek számára, hogy a bevált ajánlattételi modellek és algoritmusok alapján többet vásároljanak a jól működő tételekből, miközben továbbra is ellenőrzésük alatt tarthatják a teljes folyamatot.
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban

A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.

2024. december 21. 16:47

A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne

Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.  

2024. december 21. 13:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ázsiai autóipar lehagyta digitalizációban Európát

2024. december 21. 10:22

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32