Frissítések az Adobe médiaoptimalizációs technológiájához
Az Adobe Systems jelentős frissítéseket jelentett be az Adobe AdLens felhőalapú, médiaoptimalizációs technológiájához. Az AdLens, a keresési, vizuális és közösségi hirdetések egységes kampányként történő kezelését és optimalizálását biztosító első integrált platform, mostantól gördülékeny adatintegrálást kínál az Adobe SiteCatalyst termékkel. Az iparágvezető elemzési megoldás használata a konverziós mérőszámok felhasználásának egyszerű módszerét nyújtja a hirdetőknek, akik így stratégiai döntéseket hozhatnak a különféle médiákkal kapcsolatban és optimalizálhatják a befektetések megtérülését. Az AdLens emellett az Adobe AudienceManager termékkel való új integrációt is lehetővé teszi a piaci szegmentálás érdekében, hogy a hirdetési kampányok biztosan a megfelelő embereket érjék el.
Az Adobe, amely a Facebook Strategic Preferred Marketing Developer (PMD) minősítésével rendelkezik, az AdLens jelenlegi Facebook Ads API integrációjára támaszkodva mostantól hivatalos hozzáféréssel rendelkezik a Facebook Exchange szolgáltatáshoz, ami lehetővé teszi a marketingszakemberek számára hirdetések vásárlását a Facebook oldalain valós idejű ajánlattételen keresztül. A Facebook Exchange szolgáltatással való integráció az AdLens valós idejű ajánlattételi infrastruktúrájának értékes bővítése. A Facebook Exchange segítségével a marketingszakemberek világszerte több mint 955 millió embert érhetnek el a Facebook oldalain, ami lehetővé teszi a márkák számára, hogy a leginkább megfelelő üzeneteket juttassák el a különféle fogyasztóknak.
Az Adobe célzott hirdetésmegjelenítési és optimalizálási képességeit is bővíti egyéb felhőalapú, e-marketing technológiáival való további integrációval. Az AdLens az AudienceManager megoldást használja központi adatkezelési platformként, illetve az Adobe Dynamic Ad Targeting szoftvert a fontosabb üzenetek eljuttatásához a célközönség számára. Az AudienceManager azonosítja és számszerűsíti a kiemelt értékkel bíró közönségszegmenseket, elősegíti ezek létrehozását, majd ezen célközönségek később felkínálhatók a hirdetők számára egy integrált és biztonságos kezelési rendszer használatával, amely bármely hirdetéselosztási platformmal együttműködik. Az Adobe Dynamic Ad Targeting biztosítja a hirdetők számára a célzott hirdetések valós idejű eljuttatásának képességét az AudienceManager alkalmazásban létrehozott szegmensek viselkedése alapján, a hirdetések sikeressége és a konverziók számának növelése érdekében. Az AdLens az összes fő megjelenítési erőforrás (beleértve az online videókat és reklámszalagokat is) elérésére képes a célzott hirdetések biztosítása és az ajánlatok optimalizálása érdekében, ami jobb befektetésmegtérülést tesz lehetővé.
Az AdLens terméket használó e-marketing szakemberek és hirdetők az alábbi szolgáltatások és képességek nyújtotta előnyöket is élvezhetik:
· A médiakampányok egységes nézete – Megtekintheti, hogy mely médiakampányok vannak hatással a fő üzleti mérőszámokra, például a konverzióra és az árbevételre. A zökkenőmentes integráció biztosítja az AdLens és a SiteCatalyst jelentéskészítésének következetességét.
· Új vezérlőpult és adatmegjelenítés – Kihasználhatja az új felhasználói felület számos, a kereséssel foglalkozó marketingszakemberek számára ismerős képességét, valamint az olyan áttörést jelentő szolgáltatásokat, mint a gyors módosítást lehetővé tevő belső szerkesztést, a fejlett szűrést nagy hirdetőkre több millió kulcsszóval, valamint az automatikus egyéni címkézést.
· Több média optimalizálása egységes felületről – Kampánykezelési és -optimalizálási szolgáltatásokat vehet igénybe a keresési, megjelenítési és közösségi csatornák tekintetében. Az API integráció a Baidu, Facebook, Google, LinkedIn, Yahoo/Bing és Yandex webhelyekkel, valamint a valós idejű ajánlattétel integrálása a vezető hirdetésbörzékkel és hirdetési felületet kínáló platformokkal egyszerűbbé teszi a keresőmarketing-kampányokat.
· Rugalmas attribúciós modellek és pontos előrejelzés – Az „utolsó kattintásos” attribúciós modellről rugalmas modellekre térhet át, amelyek pontosan előre jelzik, hogy mely csatorna vagy a csatornák mely kombinációja fog megfelelő eredményeket biztosítani a változó célkitűzések és költségvetések tükrében.
· Zökkenőmentes munkafolyamat a betekintéstől a cselekvésig – A hirdetésoptimalizálás egyedi automatizálása lehetővé teszi a marketingszakemberek számára, hogy a bevált ajánlattételi modellek és algoritmusok alapján többet vásároljanak a jól működő tételekből, miközben továbbra is ellenőrzésük alatt tarthatják a teljes folyamatot.
Kapcsolódó cikkek
- Adobe: új felhőszolgáltatásokat tartalmazó Acrobat XI szoftver
- A szólásszabadság esete az üzleti érdekkel - Twitter: meghasonlás vagy üzleti stratégia
- Adobe Edge Tools & Services szoftvercsalád webfejlesztőknek
- Adobe Photoshop Elements 11 és Adobe Premiere Elements 11
- Leheletnyi csökkenést mutat a második negyedéves NORI
- Szereted, ha mindent tudnak rólad? - Útelágazás előtt az online reklám
- Augusztus 10-ig lehet pályázni a Telekom fenntarthatósági sajtódíjára
- Zuppaa: ahol közösségi élménnyé válik az önmegvalósítás
- Nyári Adobe workshopok
- Debütál a facebookos web-to-print alkalmazás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.