Megújult a vezetőség az IAB Hungary élén
Az IAB Hungary 2012. október 16-án, Siófokon, az Internet Hungary keretében, tisztújítással egybekötött évértékelő taggyűlést tartott. Az IAB tagsága a taggyűlés keretében megszavazta az alapszabály módosítását, illetve elfogadta az elnökség éves beszámolóját is.
Novák Péter beszédében megköszönte a bizalmat és elmondta, hogy szeretné fenntartani az IAB Hungary lendületét, számítva az új elnökség és a tagság további aktív munkájára valamint megköszönte a leköszönő elnökségi tagok eddigi aktív részvételét.
Az elnök az elmúlt évet összegezve elmondta, hogy büszke arra, amit a szervezet és tagjai alkottak és elértek. Legfontosabb mérföldkövek a szervezet életében többek között a mobil és display sztenderdek bevezetése, a Digitális Közönségmérési Tender projekt, az Adex 2011-es online reklámköltési kimutatás és a negyedéves online reklámbevételi index (NORI), részvétel az európai szervezet munkájában és nem utolsó sorban a tagság folyamatos bővítése voltak.
Az idén 15 éves magyar online reklámpiac minden nehézség ellenére tovább bővül, a digitális reklámozás (online+mobil) idén minden valószínűséggel meghaladja a 20%-os részesedést a reklámtortából.
„2008-ban az IAB Hungary megalakulásakor egyik legfontosabb célunk egy iparági „közös hang” megteremtése volt, amivel a magyar online hirdetési piac összes szereplőit képviselni tudjuk. Mindezt a közös cél, a digitális marketing és reklám fejlesztése és ismertségének növelése érdekében tettük. Azt gondolom, hogy a 2009-2012 közötti 3 éves ciklus elért eredményei és projektjei bizonyítják, hogy jó úton járunk. Mindezt nem érhettük volna el a tagszervezetek nélkül, akik csatlakoztak az IAB Hungary-hoz, a közös munka nélkül nem juthattunk volna idáig.– mondta el Novák Péter az IAB Hungary elnöke.
Az IAB Hungary elnöksége:
Elnök: Novák Péter (Rcko.fm)
Elnökségi tagok:
Ambruszter Géza (Gemius)
Balatoni Emese (Adverticum)
Barnóth Zoltán (MEC Interaction)
Kardos Gábor (Ringier)
Kozári István (Origo Media Group)
Szabó Ákos (Adaptive Media)
Szabó Erik (Carnation Group)
Turóczi András (Aegis Media)
Ziegler Gábor (CEMP)
Kapcsolódó cikkek
- 15 éves az online reklámszakma
- Új vezetővel és ambiciózus tervekkel készül a BalaBit a következő évekre
- Új lakossági értékesítési igazgató az Invitelnél
- Új vezető az IAB Hungary oktatási munkacsoportjának élén
- Új vezérigazgató a CE On-Demandnál
- Új megbízott pénzügyi vezérigazgató-helyettes az Invitelnél
- V. üzleti gondolkodó klub – fejben dől el
- Minden harmadik magyar túlképzett, mégis hiány van felsővezetőkből
- Piller András az Antenna Hungária új vezérigazgatója
- Magyar mobilhirdetési ajánlást jelent be az IAB Hungary