A Fujitsu FlexFrame következő generációja SAP HANA infrastruktúrához
A Fujitsu bemutatta az SAP megoldásokat futtató egységes környezetek üzemeltetéséhez készült, új FlexFrame Orchestrator megoldását az Európa legnagyobb, egyetlen szállító által szervezett ügyfélrendezvényeként számon tartott Fujitsu Fórumon. A FlexFrame Orchestrator az SAP HANA platform installációira is kiterjeszti az átfogó adatközpont-üzemeltetést, amelybe az erőforrásgazdálkodás, a szolgáltatásmenedzsment, valamint a rendelkezésre állást növelő és a katasztrófa utáni visszaállítást támogató képességek is beletartoznak az SAP alkalmazásokat futtató környezet egészében.
A bevált megoldás több mint 50 százalékos költségmegtakarítást kínál az SAP ERP alkalmazásait futtató környezetekben. A FlexFrame Orchestrator felhasználói ezentúl az SAP HANA installációinak költségeiben és komplexitásában is hasonló változásokra számíthatnak. Ezt az SAP HANA FlexFrame Orchestratorral felügyelt adaptív IT-infrastruktúrákba integrálásával, és ezen keresztül a rugalmasabb, gyorsabb és hibatűrőbb működéssel érhetik el.
A Fujitsu FlexFrame Orchestrator felhasználásával a szolgáltató vállalatok valós idejű adatközpontokat építhetnek ki és üzemeltethetnek. Jelenleg ez az egyetlen olyan adaptív infrastruktúra-felügyeleti platform, amely mind a négy szolgáltatási modellt támogatja – a hagyományos, önállóan üzemeltetett helyszíni rendszereket éppúgy, mint a menedzselt szolgáltatásokat, a helyszínen kívül üzemeltetett (hosztolt) rendszereket és a felhőszolgáltatásokat.
A Fujitsu eltörli a FlexFrame hardver- és szoftverkövetelményeire vonatkozó korlátozásokat, és szoftver appliance formájában is elérhetővé teszi a FlexFrame-et. A FlexFrame technológia így tanúsítási program keretében, szélesebb körben is alkalmazható lesz, és az ügyfelek más szállítók tanúsított adatközpont-technológiáján is futtathatják a FlexFrame-et. Így a szerveres, adattárolási és hálózati képességek elvárt szintjét teljesítő, jóváhagyott konfigurációk felhasználói is élvezhetik a FlexFrame technológia előnyeit.
A Fujitsu javítja az SAP HANA szoftvert futtató IT-környezetek felügyeletét, hibatűrését és rendelkezésre állását
2011-es bevezetése óta az SAP HANA jelentősen gyorsította a vállalati döntéshozatalt a jobb üzleti analitikának köszönhetően. A Fujitsu FlexFrame Orchestrator a heterogén adatközpont-környezetek működésének megszakítása nélkül bevezethető. Nagyvállalati kategóriájú jellemzőivel a rendszerek optimális teljesítményszintet érhetnek el. A FlexFrame Orchestratorral a rendszererőforrásokat rugalmasan kiosztó, teljes körűen optimalizált infrastruktúra hozható létre. A FlexFrame beépített automatikus adminisztrációs funkciója a rendszer beüzemelését és karbantartását is gyorsítja és egyszerűsíti.
Az összes node magas szintű rendelkezésre állását garantáló és a teljes SAP HANA installáció üzemeltetését javító Fujitsu FlexFrame megszünteti a komplexitást, hiszen gazdáinak többé nem kell külön-külön felügyelniük az összetett fürtöket. A rendszererőforrások dinamikus kiosztása a költséghatékonyságot is növeli. A FlexFrame képes dinamikusan mozgatni az SAP HANA-alapú terheléseket a szerverek között – így az ütemezett karbantartások idején is zavartalan az átállás és folyamatos a rendelkezésre állás. Ráadásul a FlexFrame kevesebb tartaléknode-ot igényel az átálláshoz (failover).
Kapcsolódó cikkek
- Fujitsu adatbiztonsági célgép a költséghatékony növekedésért
- A Fujitsu kibővíti flashtároló-portfólióját és -stratégiáját
- SAP: rekordot döntött a harmadik negyedév
- Négy új Fujitsu Windows 8 alapú notebook és tablet
- Személyre szabott vásárlói ajánlatokat ad az SAP új megoldása
- A leginkább fenntartható szoftvercég az SAP
- ELO és SecDocs: biztonságos elektronikus dokumentumkezelés egy kattintással
- Schneider adatközpontot is fejleszt a Xerox
- A Fujitsu Sparc64-X szerverprocesszor részletei
- Következő generációs szerverprocesszorok a HOTchips 2012 konferencián
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.