Vérnyomásmérőkkel kötötték össze a vállalatirányítási rendszert
A régió legjobb SAP Business One bevezetéséért járó díjat kapta a Hungimpex Kft.
A közép-kelet-európai régió egyik legjobb projektjévé választották a Hungimpex Kft.-nél lezajlott vállalatirányítási rendszer implementálást - jelentette be az SAP Hungary Kft.
A projekt érdekessége, hogy az új vállalatirányítási rendszer biztosítja egy innováció hátterét. Ezzel megoldódik, hogy pl. a naponta elvégzendő EKG-mérés miatt a betegnek nem kell elutazni az orvoshoz, és az orvos is időt takaríthat meg azzal, hogy csak az indokolt pácienseket hívja be.
A hétköznapi vérnyomás-, vércukorszint, és más egészségügyi állapotmérőkhöz csatlakoztatható egységek által, távolról beküldött adatok valós időben jelennek meg egy zárt felületen- a vállalatirányítási rendszer kiterjesztésén- ahol az orvosok elérik ezeket, és így dönthetnek az esetleges további lépésekről. A megoldás riasztási rendszerrel is fel van szerelve, azaz ha valamely érték jelentősen változik, vagy ha a beteg nem vette be a gyógyszerét, értesíti a hozzátartozókat is. A gyorsaság mellett ez jelentős hatékonyságnövelést, és biztonságot ad az idült betegek ellátásában.
A japán Omron egészségügyi termékek hazai disztribútora emellett azért döntött egy új rendszer mellett, hogy jobban támogassa az éves 10-12%-ös növekedési stratégiáját, a 3500 forgalmazóval való gördülékenyebb együttműködést, és az erőforrások jobb kihasználását. A szoftver segítségével jobban átláthatóvá váltak az üzleti folyamatok, melyeket a cég vezetője mobileszközén is nyomon tud követni, beavatkozni. További terv, hogy a kereskedelmi képviselők értékesítési munkájába vonják be a mobilos elérés előnyeit.
A budapesti székhelyű, 25 fős vállalkozásnál 5 hónap alatt történt meg a bevezetés, mely az SAP partner Contact Plus Kft. segítségével zajlott le.
Megtérülés
“A vállalatirányítási rendszer bevezetésének, használatának megtérülését több oldalról vizsgáltuk, és 2-2,5 évben határoztuk meg”- mondta Mezei Rudolf, a Hungimpex Kft. ügyvezető igazgatója.
Harmadik éve nyernek magyarok
Az SAP idei évben negyedszerre rendezte meg a legjobb implementációkat elismerő Quality Awards versenyét. Összesen kilenc elismerést osztottak ki, köztük volt pl. az élelmiszeripari Kraft Foods CEE& MEA, a cseh Skoda gyár, egy szerb közigazgatási projekt, és a kisvállalati szektorból a hazai Hungimpex Kft. is. Jiri Synacek, az SAP területi minőségbiztosítási vezetője kiemelte, hogy a sikeres bevezetések kulcsa nemcsak az üzleti, és az informatikai szakértők tudásán múlik, hanem hogy alkalmazzák a projektmenedzsment legjobb gyakorlatait is.
Tavaly szintén a díjazottak között volt egy magyar cég, akkor a műholdas gépjárműkövetéssel foglalkozó iData Kft. zsebelte be a Quality Awards ezüstdíját, melyet hagyományosan Prágában adnak át.
További információért kérjük, látogasson el a következő weboldalra: https://www.suse.com/products/highavailability/
Kapcsolódó cikkek
- Új átszervezési módszerek terjednek a vállalatoknál
- Az ERP és CRM együttműködésének lehetőségei
- IFS Világkonferencia 2012 – bejelentések
- A vállalatirányítás damaszkuszi pengéje
- NAV Start: Nem méretfüggő a profi adminisztráció
- Van még mit javítani a vállalatirányítási rendszereken
- Microsoft vállalatirányítási rendszer mikrovállalatoknak
- SAP: HANA újdonságok
- Átszabta ERP-rendszerét a Microsoft
- Felhőből jön a kisméretű cégek vállalatirányítási rendszere
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.