Új vállalati közösségi alkalmazás a Liferay-től

forrás: Prím Online, 2013. január 29. 09:33

A Liferay, a világ vezető nyílt forráskódú vállalati portál szolgáltatója bejelentette a vállalati közösségi együttműködést lehetővé tévő megoldásának legújabb verzióját, a Social Office 2.0 Enterprise Edition-t (EE). A Liferay Marketplace-en elérhető új termék célja, hogy hatékony közösségi hálózatot teremtsen a szervezeteken belül.

A Social Office 2.0 EE verzióval a Liferay Portal felhasználói azonnali hozzáférést kapnak a teljes közösségi intranethez, amely kompatibilis a már meglévő integrált oldalakkal, vállalati adatokkal és alkalmazásokkal. A Social Office egyidejűleg alkalmazható az ingyenes Liferay Sync megoldással is, amely lehetővé teszi a dokumentumok automatikus szinkronizálását és hozzáférhetőséget biztosít asztali és mobil környezetben.

Az üzleti felhasználók továbbfejlesztett tartalommenedzsmentet és csoportmunka-funkciókat használhatnak a Social Office 2.0 EE verzióval, beleértve az egyszerű honlapkészítést, blogok, wikik, üzenőfalak, naptárak és feladatok kezelését. A közösségi hálózati funkciók, mint például a privát üzenetek, tevékenységek nyomon követése és személyes profilok, különleges felhasználói élménnyé teszik az online együttműködést.

A Social Office 2.0 EE új funkciói a következők:
●    Dashboard - A felhasználók ezen a felületen egy helyen érhetik el személyes oldalaikat  (Contacts Center, Microblogging, Dokumentumok, Feladatok stb.)
●    Továbbfejlesztett dokumentum-menedzsment – Az új dokumentum előnézet, dokumentumtípusok és megújult felhasználói felület egyszerűvé teszi a dokumentumok létrehozását, szerkesztését és megosztását, ezzel pedig jelentős időt takarít meg. Továbbá segíti a hatékony és dinamikus együttműködést a kommentelés, valamint a változtatások jelölésésnek lehetősége. 
●    Továbbfejlesztett Contacts Center – A Social Office felhasználói a Contacts Centerrel gyorsan megtalálhatnak bárkit a szervezeten belül, ha egy speciális területre vagy projekt tapasztalattal bíró szakemberre van szükségük
●    Értesítések – A felhasználók értesítéseket kapnak új kérelmekről, üzenetekről vagy bejelentésekről az értesítési központon keresztül.
●    Microblogging – Ezek a státuszüzenetek lehetővé teszik, hogy a felhasználók valós idejű frissítéseket tegyenek közzé a követőiknek, valamint láthatják mások posztjait is. Ezekben az üzenetekben egyszerűen létrehozhatnak hivatkozásokat témákra, illetve a Social Office más felhasználóira is.
●    Munkafolyamat: Ezzel a funkcióval a felhasználók még publikálás előtt ellenőriztethetik és jóváhagyathatják az elkészült dokumentumokat és egyéb tartalmakat.
●    Továbbfejlesztett felhasználó-menedzsment – A Liferay Control Panel lehetővé teszi a Social Office felhasználói tagságok és feladatok egyszerű és intuitív kezelését.
●    Feladatkezelő – A felhasználók létrehozhatnak feladatokat, amelyeket akár egy másik Social Office taghoz is hozzárendelhetnek határidővel is prioritással együtt. A funkció segítségével a munkafolyamatok állapota is nyomon követhető.


“A Social Office elsődleges célja, hogy a felhasználók könnyen és egyszerűen bővíthessék meglévő Liferay Portal rendszerüket. Azáltal, hogy a Social Office-t közvetlenül a saját alkalmazásaink közül tölthetik le és telepíthetik, gyors és könnyű hozzáférést nyernek az új funkciókhoz unalmas konfigurálások és kódolások nélkül” – Ross Kennedy, a Liferay Hungary területi igazgatója.
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01