A Google Reader nyugdíjba vonul
A Rich Site Summary vagy más néven RSS az egyik legegyszerűbb módja, hogy folyamatosan nyomonkövessük kedvenc weboldalainkat. A legnépszerűbb ilyen szolgáltatás a Google Reader, amelyről kiderült, hogy csak volt – a Google július 1-től megszűnteti a szolgáltatást.
Magam is megbizonyosodtam róla, hogy a hír igaz, július 1-jével megszűnik a Google Reader. Megnyitottam az olvasómat, és ez a kép fogadott:
Ahogy a cég fogalmazott, a 2005 óta működő Reader nyugdjíba vonul. Szerencsére azonban minden adatunk másolatát menthetjük gépünkre. A feliratkozásainkat XML fájlként, az alábbiakat pedig JSON fájlként:
- a követőink listáját, és akiket mi követünk
- a csillaggal jelölt elemeket
- a kedvelt és megosztott elemeket
- mások megosztásait, akiket követsz
- a létrehozott megjegyzéseket
- a kommentált elemeket
A Google idén is elvégzi tavaszi nagytakarítását, ennek keretében söpri ki végleg szolgáltatásai közül a Readert. És hogy mi a magyarázat minderre? A felhasználók folyamatos csökkenése – állítja a cég blogjában.
De úgy tűnik, mégis akadnak hűséges felhasználók, ráadásul elég szép számmal, ugyanis a létrehoztak egy online petíciót, amelyet már több mint 20 ezren aláírtak, és több megjegyzést is olvashatunk, arról számolnak be a felhasználók, mire és hogyan használták a Google Readert.
A YouTube-on kerestünk videót arról, hátha okosabbak leszünk, és máris egy mémbe ütköztünk. Szerintem az elkövetkezendő napokban, hetekben több hasonlóra is számíthatunk.
Kapcsolódó cikkek
- Siker és újítás a Prezinél
- A Magyar Telekom Platina fokozatú támogatója lett a MOB-nak
- Németországban betilthatják a Google Térképet
- Miért drágább a mobilinternet itthon, mint Ausztriában?
- Aggódik a Google a Samsung-dominancia miatt
- A Google megújítja főoldal dizájnját
- USA-ban is elérhető a Nokia Music+ szolgáltatása
- A YouTube 8 éve
- Egy kereső, amely a trükkös kérdésekre is válaszol
- Már Magyarországon is kapható a Nexus 4
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.