A Philips az e-kereskedelemben
MTI Sajtóadatbank, 2000. július 18. 11:33
A holland Philips elektronikai gyártó az értékesítésének 50 százalékát az interneten keresztül tervezi bonyolítani két éven belül - mondta a cég e-kereskedelem-fejlesztéssel foglalkozó munkacsoportjának vezetője.
A felelős úgy nyilatkozott, hogy ő személyesen 70-80 százalékot sem tart lehetetlennek két év múlva. A holland részvénytársaság az idén 100 millió eurót, a jövő évtől évi 150 millió eurót fektet be az elektronikus kereskedelem fejlesztésébe. Meggyőződésük, hogy az internet révén 30 százalékos megtakarítást érhetnek el az értékesítési és a beszerzési költségekben.
Idén az év elején a Philips értékesítésének 5 százalékát bonyolította interneten - emlékeztetett a Het Financieele Dagblad című holland gazdasági lap hétfőn.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar internetezők 45 százaléka vásárolt már on-line
- Philips mobil AAA elemmel
- Újragondolja árait az eBay
- Ismét Philips mobiltelefon Európában
- A magyar internet-használók eltérnek a nemzetközi trendektől
- Minden helyiségben más dal az új Philips zeneközponttal
- Árguru.hu: Új árösszehasonlító oldal indult
- Ötödével bővült az amerikai online kereskedelem
- Elsöpri az online piac a kiskereskedőket?
- USB hitelkártya