Szerbiában és Grúziában is megkezdte működését a PayPal

forrás: Prím Online, 2013. április 15. 13:46

2013 április közepétől Szerbia és Grúzia előtt is online boltok ezrei nyíltak meg, miután megkezdte működését a két országban a világ vezető online pénzügyi szolgáltója a PayPal.

A piacra lépést Damien Perillat, a pénzügyi vállalat Közép- és Kelet-Európáért felelős igazgatója jelentette be: „Nagyon boldogok vagyunk, hogy immár szerb és grúz felhasználókat is üdvözölhetünk ügyfeleink között. A mai bejelentés annak a törekvésnek az eredménye, hogy a PayPal biztonságos és egyszerű rendszerét a Balkán régióban is elterjesszük. Vállalatunknak egyaránt fontos a létező piacokon történő fejlesztés és az új piacokra történő belépés. Nagyon izgatottak vagyunk, mivel szinte minden nap találkoztunk olyan helyi igényekkel, amelyek a piacra lépésre bíztattak bennünket” – mondta el az igazgató.


A PayPal lehetővé teszi, hogy felhasználói világszerte vásároljanak a legkisebb butikoktól kezdve az olyan fórumokig, mint az eBay. Mit jelent ez a szerb és a grúz felhasználóknak? Mostantól bármely olyan márkát és szolgáltatást megrendelhetnek Európából, az Egyesült Államokból vagy Ázsiából, amelyért a szolgáltató elfogadja a PayPal fizetést és szállít az adott országba. Ez a fizikai termékek mellett olyan javakra is vonatkozik, mint a zene, a játékok, a filmek valamint olyan szolgáltatások, mint például az utazás. 


A PayPal bevezetése valószínűleg kihat majd az egyébként is dinamikus növekvő internet és e-kereskedelmi trendekre a két országban. A Gemius kutatása szerint a szerb internetfelhasználók 41.57%-a vásárolt tavaly online. Grúziában hatalmas növekedés érzékelhető az online tranzakciók területén, a Grúz Nemzeti Bank szerint a tavalyi éves növekedés elérte a 162%-ot.


A PayPal első lépésben az egyéni vásárlók számára válik elérhetővé a két országban, a további funkciókat pedig folyamatosan vezeti be a vállalat.
 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01