Új karrierportált vezetett be az MVM
A karrieroldal jelentősen megkönnyíti a munkaerő toborzás folyamatát. Az állást illetve szakmai gyakorlati helyet kereső felhasználók előzetes regisztráció nélkül tölthetik fel önéletrajzukat, pályázati adataikat, megpályázhatnak aktuális pozíciókat. A pályázatok egységes, központi adatbázisban történő kezelése lehetővé teszi a pályázatok gyorsabb elbírálását, a legjobb potenciális munkavállalók kiválasztását.
Az MVM új karrierportálja nemcsak a diplomás pályakezdőknek, végzés előtt álló diákoknak, hanem tapasztalt szakembereknek is lehetővé teszi, hogy gyakorlatot, illetve munkahelyet szerezzenek Magyarország legnagyobb, szerteágazó tevékenységeket végző energetikai vállalatcsoportjánál.
Az MVM Csoport olyan pályakezdőket, fiatal és tapasztalt szakembereket keres, akik korszerű tudásukkal, ismereteikkel, az ágazat és a szakterületük iránti magas fokú elkötelezettséggel, a fejlődésre való nyitott hozzáállásukkal támogatják az MVM Csoportot stratégiai céljainak elérésében.
A vállalatcsoport növekedési stratégiájának megvalósítása, az energia ipar minden területén jelenlévő tagvállalatok, változatos, kimagasló lehetőséget nyújtanak a pályakezdő és a már szakmai gyakorlattal rendelkező, felsőfokú végzettségű jelentkezőknek ahhoz, hogy szakmai karrier elképzeléseiket valóra váltsák.
Az MVM Csoport célja, hogy a „jövő munkáltatójává” váljon, ezért 2012-ben az Energia 2.0 program keretében tucatnyi egyetemi állásbörzén is részt vett, 2013-ban pedig további állásbörzéken jelenik meg. A társaságcsoport immár jelen van az energetikai iparág szinte minden szegmensében, kapacitásait a jelenleg tapasztalható kedvezőtlen európai gazdasági környezet ellenére is bővíti.
A „jövő munkáltatója” az állásbörzéken elsősorban műszaki területeken keres új munkaerőt, illetőleg gyakornokot, mindazonáltal kiemelten kezeli az informatikai, a telekommunikációs, a pénzügyi, a kontrolling, a beszerzési, a logisztikai, a minőségbiztosítás, és a HR területeket is. Az érdeklődők az MVM új karrieroldalán regisztrálhatnak, amely a kiválasztási folyamat gyorsítását és egyszerűsítését segíti elő.
Az állásbörzéken az érdeklődő fiatal szakemberek az MVM Csoport konkrét állásajánlatai mellett megismerhetik a cégcsoport tevékenységét, valamint a hazai energiarendszerben betöltött szerepét is. A nemzeti tulajdonú, regionálisan is meghatározó, integrált energetikai társaságcsoport perspektívát nyújt azoknak a friss diplomásoknak, akik egy stabil, de dinamikusan növekvő vállalatnál szeretnének dolgozni.
Amit kínálnak:
• erős, biztos háttér
• részvétel a cég növekedési stratégiájának támogatásában
• unikális szakterületek (átviteli hálózat, atomerőmű üzemeltetés, rendszerirányítás)
• kiemelkedő, egyedülálló tudással rendelkező szakemberekkel való együttműködés
• új technológiák megismerése
• dinamikus növekedés
A karrierportál a következő linken érhető el:
http://www.mvm.hu/hu/technikai-menupontok/karrier/Lapok/default.aspx
Kapcsolódó cikkek
- Több, mint tízszeresére nőtt a gyakornokok száma a Telekomnál
- Több, mint tízszeresére nőtt a gyakornokok száma a Telekomnál
- PayPal-lal is fizethetünk már az Extreme Digitalnál
- PayPal-lal is fizethetünk már az Extreme Digitalnál
- Legalizálták az interneten való kampányolást Japánban
- Legalizálták az interneten való kampányolást Japánban
- Karrierlehetőséget kínál pályakezdőknek a Vodafone
- Karrierlehetőséget kínál pályakezdőknek a Vodafone
- Álommunkára keres fiatal jelentkezőt a Sharp
- Álommunkára keres fiatal jelentkezőt a Sharp
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.