A YouTube megtriplázta mobilhirdetési bevételeit
Az elmúlt fél évben a YouTube-nak sikerült megháromszoroznia mobilhirdetési bevételeit, mindezt annak köszönheti, hogy ingyenes iOS alkalmazása támogatja a hirdetéseket.
Már korábban beszámoltunk róla, hogy megújult a YouTube iOS alkalmazása, majd nem sokkal később már a továbbfejlesztett változatról írtunk. Az inngyennesenn letölthető alkalmazás támogatja a mobilhirdetéseket, így nem csoda, hogy a YouTube ebből bevételt generált, méghozzá nem is akármilyet (kb. 350 millió dollárt).
Úgy tűnik, bölcsen döntött a Google, amikor úgy döntött, hirdetéstámogatott verziót fejleszt iOS-re. Az eredmények már most magáért beszélnek. Ha a ComScore jelentésére alapozunk, miszerint az Apple részesedése még mindig 39,2%-os az amerikai okostelefon piacon, akkor még inkább beigazolódik az új YouTube alkalmazás sikere.
A Nielsen Holding adatai pedig azt támasztják alá, hogy legalább 70 millió ember használ valamilyen alkalmazást az Egyesült Államokban, amely 42%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A YouTube pedig tudjuk jól, milyen felhasználói táborral rendelkezik, és a jövőben egyre inkább a mobil irányába billen mérleg nyelve.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Földről készített gyorsított felvételek – a fejlődés 1984-től napjainkig
- A YouTube-on debütál a Bogyó és Babóca-sorozat angol változata
- Bármelyik iOS eszköz feltörhető egy módosított töltővel
- Elrajtolt a megújult Gmail
- A Google és a Microsoft együtt fejleszt
- Chrome újítások minden platformon
- iOS-en is elérhető a Google Now
- Megújult a YouTube iOS alkalmazása
- Az Android kerekedhet felül a 2013-as tabletháborúban
- Megújult a Gmail iOS alkalmazása
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Most is a Debreceni Egyetem a legjobb választás
Megjelent az online általános felsőoktatási felvételi tájékoztató, melyben a Debreceni Egyetem valamennyi jövő szeptemberben induló képzése, köztük hét új mesterszak is megtalálható. A Debreceni Egyetem jövőre is az ország legszélesebb képzési kínálatával várja a felvételi előtt állókat.
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.