Fizetési rendszert tesztel a Facebook
A Facebook egy új fizetési eszközt tesztel, ami lehetővé teszi az online vásárlók számára, hogy a mobilalkalmazáson keresztül rendezzék vásárlásaikat.
Az AllThingsD arról ír, hogy egy Facebookhoz közel álló forrás szerint saját fizetési rendszeren dolgozik a vállalat, amely úgy működne, hogy a felhasználók Facebook felhasználói adataikkal tudnának belépni a rendszerbbe mobilalkalmazáson keresztül.
A vásárlás csak akkor működne, ha valaki korábban már megadta hitelkártya adatait a Facebookon
A Facebook megerősítette, hogy valóban dolgozik ilyen terméken, melyek várhatóan jövő hónapban mutatnak be. A vállalat továbbá eljuttatott egy állásfoglalást az AllThingsD-nek ezzel kapcsolatban, amelyben arról ír, hogy jó kapcsolatot ápolnak a PayPallal, és egy olyann terméket tesztelnek, amely segít a patnereknek egyszerűsíteni az online vásárlási folyamatokat.
A kérdés már csak az, az emberek mennyire szívesen adnak meg ilyen adatokat egy közösségi oldalon.
Forrás: AllThingsD.com
Kapcsolódó cikkek
- Az angolok 83%-a mobileszközről használja a Facebookot
- Megújult a Facebook iOS verziója
- Közösségi oldalak: Ha nyár, akkor betörés
- A Facebook hatása a nyaralásra
- Milliárdokkal növelte egy év alatt Zuckerberg vagyonát a Facebook
- Unitedprint: Online nyomtatási üzlet hatalmas sikere a közösségi médiában
- Impozáns második negyedéves adatok a Facebooktól
- Törvényt sért a jelentkezőket engedély nélkül leinformáló munkaadó
- Újdonság a Facebooktól – fotókomment az oldalaknak is
- Törölték a kurucinfo-t
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.