BTel: az 50 fő feletti vállalkozásoknál népszerűek az infokommunikációs szolgáltatások
A hazai vállalkozások jellemzően az 50 feletti munkavállalói létszámnál érik el azt a méretet, ahol felmerül az igény az informatikai és távközlési szolgáltatások hatékonyabb kezelésére, amellyel a cégek 10-20 százalékos költségmegtakarítást is el tudnak érni - közölte a Business Telecom Nyrt. (BTel).
A BTel szerint miközben a magyar infokommunikációs szektor foglalkoztatottsági és GDP-erősítő mutatói európai szinten is jók, a kis- és középvállalkozások alacsony infokommunikációs tudatossága és fejlettsége miatt az ebből származó növekedési potenciált Magyarország egyelőre csak minimális részben használja ki. Az uniós és a feltörekvő piacokon a tapasztalatok azt mutatják, hogy az infokommunikációs eszközök és szolgáltatások, köztük a felhőalapú megoldások növekvő használata erősíti a vállalkozások versenyképességét és hatékonyságát, így az ezen a téren aktivizálódó vállalatok a gazdaság egészére pozitív hatást tudnak gyakorolni - áll a közleményben.
A Budapesti Értéktőzsde (BÉT) honlapján közzétett adatok szerint a társaság tavalyi árbevétele meghaladta a 3,5 milliárd forintot, adózás előtti eredménye 66,9 millió, adózott eredménye 59,6 millió forint volt. A 2006-ban alapított alternatív távközlési szolgáltató vezetékes hang-, szélessávú internet-, mobilinternet- és műholdas szolgáltatást nyújt országszerte, a cég mintegy 100 embert foglalkoztat.
Kapcsolódó cikkek
- Havidíjba építené : az új távközlési adót a BTel
- PowerEdge VRTX – nagyvállalatok számára is
- Új felhőszolgáltatási termékcsalád NetIQ alapokon
- Villámgyors nagyvállalati rendszerek a felhőből
- Stratégiai partnerségről és tőkeemelésről döntött a BTel
- Megújul a 112-es segélyhívó
- Kingston: új, pre-sales szolgáltatás szerverekhez
- A BTel kötvényei 862 millió forint érékben keltek el
- 10 tényező, ami meghatározza a vállalati kommunikáció fejlődését 2013-ban
- Jelentős technológiai beruházásokat hajtott végre a BTel
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.