Az ACG hét országra szóló megbízást kapott az IKO Digitaltól

forrás: Prím Online, 2018. július 18. 13:54

A közép-kelet európai régió hét országára szóló megbízást kapott az ACG Reklámügynökség az IKO Digitaltól. Feladatuk egy olyan ernyőmárka megalkotása és felépítése lesz, amely Lengyelországtól Bulgáriáig egyet jelent majd a minőségi gaming tartalommal.

Az IKO Digital megbízásából újonnan felépítendő márka magában foglalja a régiós gamer célcsoportoknak szóló rendezvények és sportközvetítések szervezését, mobil és webes on demand videóplatformok indítását, valamint tévéműsorok gyártását gaming és e-sport témakörben. A hazai és régiós tervek között szerepel ezen kívül, a már bejegyzett Gaming és eSport Sportági Szövetségen (röviden „GeS”-en) keresztül hivatalos e-sport szakosztályok létrehozása vezető sportklubokkal együttműködésben.

 

 

A GeS támogatásával és szervezésében szeretné meghirdetni az IKO Digital a magyar e-sport bajnokságot olyan változatos játékokkal, mint a Counter Strike: Global Offensive (CS:GO), a Player Unknown Battlegrounds (PUBG), a Fortnite, az Overwatch, Call of Duty, valamint a Formula 1 és a FIFA.

 

Szalai Ádám, az IKO Digital Gaming és Esport divíziójának vezetője szerint az új márka elindításával azt szeretnék elérni, hogy minden platformon kiváló tartalmakat tudjanak szolgáltatni a közép-kelet európai régió minden felhasználójának, és neves üzleti partnerek bevonásával megteremtsék a minőségi gaming kultúra alapjait. „A 14-36 éves korosztály életének meghatározó része az online játékokkal töltött idő, amely ma már nem csak kikapcsolódási, szórakozási lehetőség, hanem egyedi tartalomforrás, pénzkereseti lehetőség, sőt akár életpályamodell is a számukra. Gyakran mondják, hogy ez a legígéretesebb jövőbeli iparág, ami már megérkezett, csak még nem fogtuk fel, hogy itt van. Az IKO jelenleg is aktív régiós jelenlétére alapozva és a tőlünk megszokott professzionális megközelítésünk segítségével szeretnénk ezt még inkább tudatosítani és mind minőségi, mind mennyiségi dimenziókban is magasabb szintre emelni a piacot” – tette hozzá.

 

Nagy László, az ACG Reklámügynökség kreatívigazgatója elmondta: „Az IKO Digital megbízásával egy világszerte 2 milliárd, Magyarországon pedig 1 millió játékost felölelő, nagy lehetőségeket rejtő piacon építhetünk fel egy minőségi online tartalmakat kínáló régiós ernyőmárkát. Rendkívül büszke vagyok a partnerségre, és dedikált csapatunkkal együtt személy szerint is nagyon várom, hogy megkezdhessük a közös munkát, amelynek során végre bevethetjük azokat a képességeinket, amelyek a gaming és a kommunikáció területén is nélkülözhetetlenek: a stratégiai gondolkodásmódot, a gyors reagálást és a kreativitást.”

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Toronyház nyolcszögletű prizma kialakítással és vízszintes elhelyezhetőséggel

A Thermaltake, a prémium PC-hardvermegoldások vezető márkája bejelentette a The Tower 300 mikro toronyházat. A The Tower sorozat az egyik legnépszerűbb termékcsalád, ami az ikonikus függőleges toronyház-kialakításáról ismert. 

2024. május 10. 17:44

Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját

Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.

2024. május 10. 16:00

Az Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány elnyerte a Kyndryl Alapítvány támogatását

A Kyndryl Alapítvány, a Kyndryl filantróp ága bejelentette, hogy a magyarországi Alba Regia Műszaki Felsőoktatásért Alapítvány egyike annak a hét országból származó 11 nonprofit szervezetnek, amelyek a Kyndryl Alapítvány első támogatási körében adományban részesülnek.

2024. május 10. 14:26

A munkavállalók véleménye alapján idén a Lufthansa Systems Hungária lett a hazai IT szektor legvonzóbb munkaadója

A magyar munkavállalók körében készített átfogó felmérés alapján az idei évben a Lufthansa Systems Hungária Kft-t választották hazánk legvonzóbb munkaadójának az IT kategóriában. A nagy presztízsű elismeréssel idén tizenegyedik alkalommal díjazták Magyarország legnépszerűbb munkáltatóit. A kapcsolódó felmérésből az is kiderült, hogy az IT szektor a dolgozók megítélése alapján továbbra is a legattraktívabb iparág Magyarországon.

2024. május 10. 12:59

Feltuningolva, hazai sztárokkal érkezik a Marsra magyar! második évada az RTL-re

A Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! című óriási sikerrel futó dokukomédia második évada, május 19-től az RTL-en lesz látható. A Hajnal-Vasad Kft. feltuningolt mindennapjait újabb 7 epizódban ismerhetik meg a tévénézők.  

2024. május 10. 11:28

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36