Tizenhárom Logitech terméket ismertek el Red Dot 2017 Termékdizájn-díjjal
A Logitech a mai napon jelentette be, hogy 13 Red Dot-díjat nyert el az idei Red Dot 2017 Termékdizájn versenyen. A mostani zsinórban a hatodik év, amelyben Logitech termékeket ismertek el a nívós nemzetközi versenyen.
A 2018-ban elismert termékek listája:
- Logitech CRAFT Advanced Keyboard
- Logitech MX Master 2S + Flow
- Logitech MX Sound
- Logitech MX ERGO
- Logitech MeetUp
- Logitech Spotlight Presentation Remote
- Logitech Rugged Combo
- Logitech G POWERPLAY Wireless Charging System
- Logitech G Pro Mechanical Gaming Keyboard
- Logitech G433 7.1 Gaming Headset
- Logitech G413 Mechanical Backlit Gaming Keyboard
- Ultimate Ears BLAST + Ultimate Ears MEGABLAST
- Ultimate Ears WONDERBOOM
"A dizájn területére helyezett hangsúllyal 50, fontos nemzetközi szervezet dizájnnal kapcsolatos díját nyertük el 2017-ben” - mondta el Bracken Darrell, a Logitech elnök-vezérigazgatója.
“Nagyon örülünk az elismerésnek” - mondta el Alastair Curtis, a Logitech vezető dizájnere. “Minden termékünk kapcsán arra törekszünk, hogy értelmes és innovatív élményt biztosítsunk a fogyasztóinknak, a Red Dot elismerései alapján jó úton járunk.”
A Red Dot Product Design versenyt 1954-ben hozták létre. A nemzetközi zsűri minden évben több ezer termék közül választja ki a nyerteseket, elsősorban azokat, amelyek a dizájn tekintetében jelentősen fölülmúlják versenytársaikat.
Kapcsolódó cikkek
- Új kelet-európai régiós vezető a Kaspersky Lab kibertanácsadó cégnél
- Eredményes évet zárt a BILK Zrt.
- Több mint 15 százalékkal nőtt a Huawei bevétele 2017-ben
- Új gamer fejhallgató a Logitechtől
- Új Logitech M238 Fan Collection egerek érkeznek
- Új tagokkal bővíti vezetőségét a Budapesti Metropolitan Egyetem
- Új marketingigazgató a Jófogás és a Használtautó.hu élén
- Észak-Magyarországon terjeszkedik a Samsung
- Új technológiát jelentett be a Logitech
- A Xerox a technológiai vállalatok legjobbjai között 2018-ban is
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.