Új elnök a Magyar Marketing Szövetség élén

forrás: Prím Online, 2013. szeptember 26. 21:44

Hinora Ferencet választották meg elnöknek a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) rendkívüli közgyűlésén, az új vezető négy évre kapott megbízást - tájékoztatta a szervezet csütörtökön az MTI-t.

Hinora Ferenc kommunikációs szakemberként a Hinora Marketing Group alapítója és vezérigazgatója. Az új elnök emellett nemzetközileg akkreditált vezetőfejlesztő, aki az elmúlt években hatékonyan segítette az MMSZ sajtótevékenységét, és a szervezet egyéb munkájába is bekapcsolódott - közölte a szövetség.
 

A közlemény szerint az MMSZ tagsága úgy látta, hogy a megújuláshoz egy fiatal, de tapasztalt, innovatív, menedzserszemléletű elnök kell, ezért szavazott bizalmat a szakembernek.
 

A szövetség szakmai együttműködést és partneri kapcsolatokat kíván kialakítani a társszervezetekkel, egyéb szakmai közösségekkel és az üzleti szféra szereplőivel. Cél az is, hogy a szervezet szakmai műhelyként megújuló szolgáltatásokkal, segítséggel álljon a tagság és a marketingszakma rendelkezésére.
 

Az új elnök megerősítette, hogy az MMSZ továbbra is támogatja a széles körű iparági összefogást, így a reklámadóval kapcsolatos egyeztetésekben is aktív szerepet kíván folytatni - áll a közleményben.

Kulcsszavak: CIO MMSZ marketing

CEO/CIO ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új vezetőt kap az EIT InnoEnergy

Mikołaj Budzanowski lett az EIT InnoEnergy Közép-Európa új vezérigazgatója. A 2025 januárjában hatályba lépő stratégiai kinevezés célja, hogy a fenntartható energetikai fejlesztések mellett elkötelezett szervezet növelje a szerepét a tiszta technológiák közép-európai elterjesztésében és felgyorsítsa az energetikai átmenetet ebben a régióban.

2024. december 18. 18:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14