Új elnök a Magyar Marketing Szövetség élén
Hinora Ferencet választották meg elnöknek a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) rendkívüli közgyűlésén, az új vezető négy évre kapott megbízást - tájékoztatta a szervezet csütörtökön az MTI-t.
A közlemény szerint az MMSZ tagsága úgy látta, hogy a megújuláshoz egy fiatal, de tapasztalt, innovatív, menedzserszemléletű elnök kell, ezért szavazott bizalmat a szakembernek.
A szövetség szakmai együttműködést és partneri kapcsolatokat kíván kialakítani a társszervezetekkel, egyéb szakmai közösségekkel és az üzleti szféra szereplőivel. Cél az is, hogy a szervezet szakmai műhelyként megújuló szolgáltatásokkal, segítséggel álljon a tagság és a marketingszakma rendelkezésére.
Az új elnök megerősítette, hogy az MMSZ továbbra is támogatja a széles körű iparági összefogást, így a reklámadóval kapcsolatos egyeztetésekben is aktív szerepet kíván folytatni - áll a közleményben.
Kapcsolódó cikkek
- Az Év CIO-ja 2013-ban Kerper Gábor
- Új vezető a Toshiba hazai irodájánál
- Vegyes tapasztalatokkal zárta első félévét az informatikai klaszter
- Megbízott ügyvezető igazgató a Cisco Magyarország élén
- Ipsos: Megérik a pénzüket az online kampányok
- Kertész Zoltán lett a KÜRT Adatmentés üzletágának vezetője
- Új marketing menedzser a Szallas.hu-nál
- Partnerhálózati szakértővel bővült a Xerox vezetősége
- Június 12-én lesz az Országos Marketing konferencia
- Dedikált vezetőkkel erősít a Sanoma Újmédia-divíziója
CEO/CIO ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új vezetőt kap az EIT InnoEnergy
Mikołaj Budzanowski lett az EIT InnoEnergy Közép-Európa új vezérigazgatója. A 2025 januárjában hatályba lépő stratégiai kinevezés célja, hogy a fenntartható energetikai fejlesztések mellett elkötelezett szervezet növelje a szerepét a tiszta technológiák közép-európai elterjesztésében és felgyorsítsa az energetikai átmenetet ebben a régióban.