Yahoo a látogatottsági lista élén
A comScore adatai szerint az elmúlt hat hónapban a Yahoo a Google fölé kerekedett a látogatottság tekintetében, ezzel neki sikerült a legnagyobb webes forgalmat generálni.
A legfrissebb havi rangsor szerint jelenleg a Yahoo zárta az évet az első helyen a maga 195,1 millió egyedi látogatójával, míg a Google csak a második a sorban 192,3 millió egyedi userrel. A top 5-ben találjuk még a Microsoftot, a Facebookot és az AOL-t egyre csökkenő számokkal: 175,2 millió, 140,7 millió valamint 120 millió egyedi látogatóval.
A Yahoo forgalma, bár folyamatosan növekszik, ez nincs egyenes összefüggésben azzal, hogy felvásárolták a Tumblrt, ugyanis ezek a számot azokat az adatokat nem tartalmazzák. A Tumblr ebben a hónapban a 30. helyen végzett 34,4 millió egyedi látogatóval. Ez csökkenést mutat a nyári 38 millióhoz épest.
Azért lehet eltérés egyéb Yahoo forgalmi adatokkal szemben, mert a comScore statisztikái csak a PC-adatokat tartalmazzák, a mobilszegmens nincs benne. A Yahoo aktív felhasználóinak száma pedig – már korábbi adatokból is tudjuk – ennél jóval több, főleg a fiatalabb korosztály tekintetében.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- A Google kampányol, hogy Indiában több nő használja az internetet
- Titkosításba kezd a Yahoo
- A Google eltávolítja egy gyilkossági helyszín képét a Mapsről
- Megjelent a Google Media Tools
- Kétlépcsős hitelesítést vezet be a Yahoo
- Magunk után is kutatunk a Google-n
- A magyarok félnek, hogy megfigyelik őket
- A Yahoo forgalma megelőzte a Google-ét
- A Google nagyobb az USA-ban, mint a Facebook, Twitter és a Netflix együttvéve
- A Yahoo! ejtené a Microsoftot és a Google-lal akar szövetkezni
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.