Szakmai díjat nyert Pécs mobileszközöket használó imázskiadványa
Az Iránytű 2014 - Turizmus Trend kommunikációs versenyének szakmai zsűrije a város imázs, területi marketing/print kategóriában az Irány Pécs Nonprofit Kft. „VISIT PÉCS SZELLEM/TÉR/KÉP” című kiadványát választotta az országban a legjobbnak. Ebben az alkotók párbeszédre buzdítva, interaktív megközelítésben mutatják be Pécset, a kultúra városát. Jelentős újításnak számítanak az oldalakon elhelyezett interaktív tartalmak, mint a dinamikus QR-kód, illetve a Layar mobilalkalmazás felületei, amelyek okostelefon vagy tablet segítségével varázsolják élővé a kiadványt.
A pécsi csapat (Kreatív.hu)
A QR-kódok segítségével zenéket hallgathatunk, a Layar alkalmazással pedig a tartalmakhoz kapcsolódó videoklipet nézhetünk meg mobileszközünkön. A multimédiás lehetőségek új dimenziót nyitnak a városmarketing, kiadványszerkesztés területén, hiszen egy nyomtatott kiadvány nemcsak írásban nyújt információkat az érdeklődők számára, hanem a városra jellemző egyéb impressziókat is átadhatja.
A Iránytű - Turizmus Trendet, a turisztikai vállalkozások kreatív marketing- és kommunikációs ötleteit díjazó versenyt, immár 10. éve rendezik meg. Az utazási irodák, nonprofit szervezetek (Tourinform, turisztikai hivatal, TDM-szervezet, egyesület), szállodák, továbbá az általuk megbízott kreatív és reklámügynökségek idén hat kategóriában nevezhettek a megmérettetésre. A versengésre 60 pályamű érkezett a pályázatot meghirdető, a Turizmus Trend szaklapot is kiadó Professional Publishing Hungary központjába.
Kapcsolódó cikkek
- Öt Toshiba terméket díjaztak
- Magyarország legnépszerűbb webshopja kerestetik
- A magyarok többsége szerint a kütyük és a közösségi média ártalmas lehet a párkapcsolatra
- Egyre több mobileszköznek veszik nyoma
- Plüssmackóba épített szenzor győzött a női startup versenyen
- Business Superbrands díjas a T-Systems Magyarország
- Átadták a Fogyatékosság-barát Munkahely elismeréseket
- Családbarát fejlesztések az online szállásfoglalásban
- Országos ifjúsági robot kupát rendeznek áprilisban Nyíregyházán
- Magyarország legjobb szoftverfejlesztőit keresi a GE Healthcare
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.