A Laurel kapta az NCR idei régiós díját
Rangos elismerést kapott Cipruson egy magyar informatikai vállalkozás. Az NCR kasszagyártó EMEA régiós díját vehette át Bessenyei István, a Laurel Cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője. Az elismerést azok az együttműködő partnerek kapják, amelyek hatékonyan hozzájárulnak, hogy az NCR az adott régióban sikeres legyen.
A Laurel és az NCR együttműködése 2006-ban kezdődött, mára szoros partneri viszonnyá fejlődött. A két cég egymás erősségeit felhasználva szállít kasszákat és informatikai megoldásokat a magyar kereskedelem résztvevőinek – mondta a Laurel ügyvezető tulajdonosa. Bessenyei István hozzátette, bár a pénztárgépcsere folyamatában is aktívan együttműködnek, az elismerés még a 2013-as év eredményeinek szól, amikor a kasszák NAV bekötése még nem volt előrehaladott. A kiemelkedő forgalom az egyéb projekteknek volt köszönhető.
Kapcsolódó cikkek
- Tech startup-díjat kapott a foodpanda
- Július 1-től csökkennek a roamingdíjak az EU-ban
- „Családbarát Munkahely” elismerést kapott a British Telecom európai szolgáltató központja
- Magyar IT cég nyerte az ázsiai banktechnológiai díjat
- Superbrands elismerést kapott a Cellum
- Az ASUS terméktervezés 2014-ben Red Dot díjakat ért
- Négy TIPA díjat is bezsebelt a Sony
- Szakmai díjat nyert Pécs mobileszközöket használó imázskiadványa
- Öt Toshiba terméket díjaztak
- Business Superbrands díjas a T-Systems Magyarország
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Új szenior sales igazgatóval erősíti USA-beli működését a Bluebird
2025 januárjától John McGinty csatlakozik a BlueBird International vállalathoz az USA szenior sales igazgatójaként. A kinevezés jelentős mérföldkő a Bluebird nemzetközi növekedési stratégiájában, amelyet Réfi Balázs, a vállalat alapítója és korábbi vezérigazgatója vezet.
Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24 százalékkal növelte 2024-ben 2023-hoz képest, míg külföldi piacokkal együtt a növekedés elérte a 39,3%-ot. A pepita.hu oldalon átlagosan 72 másodpercenként érkezett egy sikeres rendelés tavaly. Az online kifizetett vásárlások száma 47%-kal nőtt. Az 1 millió aktív felhasználót meghaladó közösségükre alapozva további növekedést prognosztizálnak mind hazai, mind nemzetközi szinten.