BlackBerry Blend – ahol a platformok találkoznak [Videó]
Hamarosan megjelenik a BlackBerry Blend, mely a kanadaiak új, a PC, tablet és okostelefon platformok közötti átjárást biztosító megoldása. A Blend lehetővé teszi például, hogy a számítógépünkön írjunk és olvassunk SMS-eket, vagy csevegjünk a BBM-en.
A BlackBerry Blend egy kliensalapú megoldás, aminek működéséhez csak egy alkalmazásra van szükség, melyen keresztül hozzáférést tud biztosítani a számítógépünknek a BlackBerry készülékünk funkcióihoz. Az említett alkalmazás lehet egy külön erre a célra fejlesztett program, de sokkal kézenfekvőbb a böngészőhöz kötni a Blend működését, hiszen az a legtöbb gépen alapból megtalálható.
Ha összekapcsoltuk BlackBerrynket a gépünkkel, rögtön indulhat is a móka: lehetőségünk van SMS-eket írni és olvasni, csevegni a BlackBerry Messengerben, vagy amit csak szeretnénk. Mivel a Blend révén a mobilunk kvázi a számítógépünkbe költözött, akár VPN kapcsolat nélkül is megírhatjuk a céges e-maileket a normál klaviatúránkon, nem kell a telefonunk apró gombjain (legyenek akár hagyományosak, akár virtuálisak) pötyögnünk. A megoldás előnyei tehát egyértelműek.
Sajnos még nem tudni, hogy a BlackBerry Blend mikor lesz elérhető, azonban a kiszivárgott képernyőképek és az alábbi videó (kb. 2:00-tól van szó benne a Blendről) azt sugallják, hogy már nem kell túl sokáig várnunk rá.
[Forrás: BerryBlog]
Kapcsolódó cikkek
- A világ első öt üzemmódú notebookja – Asus Transformer Book V
- Okosnyakörvvel figyeljük a házi kedvenc egészségét
- Okostelefonos alkalmazással mesélnek az egri műemlékek
- Hivatalos a Twitter elnémítás funkciója
- Bővült a hazai IT-piac
- EMMA 2.0 medikai alkalmazás – új távlatok az egészségügyi informatikában
- Táblázatokból webes üzleti alkalmazások egy magyar szoftverrel
- Többféle eszközre optimalizálták a megújult IE 11-et
- Jön az olcsó windowsos kütyük kora
- Pénzküldés telefonról telefonra
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.