Sikeres negyedévet zárt az LG

A mobilfronton muzsikáltak a legjobban

Czipperer Dia, 2014. július 25. 14:29

Az LG bejelentette második negyedéves eredményeit. A vállalat 165 százalékos növekedést produkált az előző év azonos időszakához képest.

A dél-koreai techóriás szinte minden területen növekedést könyvelhetett el, legalábbis, ami a pénzügyi frontot illeti. A második negyedéves eredményeket tekintve egyedül a légkondicionálók és az energiamegoldások területén tapasztalható némi csökkenés az előző évhez képest. Greg Roh elemző a The Times of Indiának elmondta, hogy az eredmények összességében jobbak a vártnál.

 

A legsikeresebb terület ismét a mobilpiac volt, itt 20%-os éves növekedéssel számolhatnak, a múlt év azonos időszakához viszonyítva pedig 16%-kal jobban teljesítettek ezen a területen. 2010 első negyedéve óta ez volt a legsikeresebb negyedév mobilfronton.

 

Rekordmennyiségű telefont értékesítettek a Q2-es időszakban (második negyedév), összesen 14,5 millió készüléket. Ahogy közleményükben is leírták, a zászlóshajó G3 és az L Series III modellek népszerűsége is hozzájárult a sikerhez.

 

Azt egyelőre nem közölte a vállalat, hány G3 készülék talált gazdára a debütálás óta, ám az nem kétséges, hogy az új készülék sikeres fogadtatása sokat dobott eredményeken, hiszen a vállalat tervei között szerepel, hogy a jövőben  folytatja a készülék globális piaci bevezetését.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új vezetőt kap az EIT InnoEnergy

Mikołaj Budzanowski lett az EIT InnoEnergy Közép-Európa új vezérigazgatója. A 2025 januárjában hatályba lépő stratégiai kinevezés célja, hogy a fenntartható energetikai fejlesztések mellett elkötelezett szervezet növelje a szerepét a tiszta technológiák közép-európai elterjesztésében és felgyorsítsa az energetikai átmenetet ebben a régióban.

2024. december 18. 18:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14