Kétszámjegyű növekedés az sms-ben kötött utasbiztosításoknál

MTI Sajtóadatbank, 2014. augusztus 20. 12:36

Tavaly 1 millió 418 ezer utasbiztosítást kötöttek Magyarországon, a becslések szerint ennek 10 százalékát adták el sms-ben, ez utóbbi évi kétszámjegyű növekedést mutat - közölte az Union Biztosító.

Évek óta a kiutazók egyharmada köt utasbiztosítást, a szerződések 40 százalékát a nyári hónapokban kötik - hivatkozik a szakma adataira a biztosító. Miután idén várhatóan 10-15 százalékkal növekszik a kiutazók száma, ez megjelenik majd az utasbiztosítások növekedésében is. Folyamatosan, évi 6-8 százalékkal növekszik az online, illetve ezen belül 15-20 százalékkal az sms-ben kötött biztosítások aránya az Unionnál. A tavaly és idén eladott utasbiztosítások 20 százalékát online vásárolták az utasok, fele-fele arányban interneten keresztül, illetve sms-ben. Idén eddig 7 százalékkal nőtt az utasbiztosítások alapján bejelentett károk száma, legtöbbet Ausztriából, Németországból és Horvátországból jelentették. A károk zöme egészségügyi jellegű volt.

Kulcsszavak: biztosítás mobilszolg SMS

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Álláshirdetések újratöltve – az AI már a HR-t is forradalmasítja

Az utóbbi években jelentősen átalakult az emberek információkeresési módja: egyre többen fordulnak mesterséges intelligencián alapuló eszközökhöz, ahol már nemcsak kulcsszavakat, hanem természetes nyelven megfogalmazott, összetett kérdéseket is feltesznek. A keresés így egyre inkább párbeszéddé válik, ami alapjaiban formálja át az online jelenlét szabályait – különösen a munkaerőpiacon.

2025. június 13. 21:27

Jövőálló munkahelyek, valós tudás – Ezt hozta a Business Fest 2025

A diploma helyett a valódi készségek, a kiaknázatlan munkaerő-tartalékok mozgósítása és a mentorprogramok bevezetése jelenthetik a választ a magyar munkaerőpiac aktuális problémáira – ez volt a Business Fest 2025 egyik legfontosabb üzenete. A közel 7000 résztvevőt vonzó rendezvényen a WHC Csoport szakértői döntéshozókkal és gazdasági szereplőkkel közösen mutattak be gyakorlati megoldásokat a munkahelyek jövőjének építéséhez. A 35 éves jubileumát ünneplő HR-szolgáltató ezen az eseményen jelentette be teljes körű márkamegújulását is.

2025. június 13. 19:54

Generatív mesterséges intelligencia a K&H Banknál: túl a technológián

A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia (genAI) nem csupán egy új technológiai eszköz, hanem az ügyfélkiszolgálás személyre szabottabbá és hatékonyabbá tételének kulcsa. Az elmúlt év során a bank számos területen sikeresen alkalmazta a technológiát – a belső működéstől kezdve, a hitelezési folyamatokon át, egészen Kate-ig, a digitális asszisztensig. A tanulási folyamat része, hogy a kevésbé eredményes esetekből is következtetéseket vonnak le. A cél egy olyan ügyfélélmény megteremtése, amely túlmutat a hagyományos bankoláson, és konkrét élethelyzetekre kínál testreszabott megoldásokat.

2025. június 13. 18:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új szakértő irányítja a Yettel digitális fejlesztéseit

2025. június 12. 16:42

Diákötletek, amelyek jobbá tehetik a világot

2025. június 7. 13:55

Ők formálják a jövőt – díjazták a legtehetségesebb középiskolás innovátorokat

2025. június 1. 14:25

AI Summit Budapest 2025: Nobel-díjas kutató nyitja meg a konferenciát

2025. május 27. 16:35