Nőtt a bevétele, de veszteséges a LinkedIn
A vállalat árbevétele 45 százalékkal, 568 millió dollárra (176 milliárd forint) nőtt éves összehasonlításban, azonban a nettó veszteség 4,3 millió dollárt tett ki a szeptember végéig tartó három hónapban. Egy évvel ezelőtt 3,4 millió dollár volt a veszteség. A cég adatai szerint többek között a marketingköltségek, a termékfejlesztési és az adminisztratív kiadások miatt volt veszteséges a negyedév.
A LinkedIn a harmadik negyedévben mintegy 332 millió regisztrált taggal rendelkezett, az előző negyedévi 313 millió után, ami 6,1 százalékos növekedés. Az új tagok főleg az Egyesült Államokból és Kínából csatlakoztak, az ázsiai országban az idén lépett piacra a LinkedIn. A kínai terjeszkedés az emberi jogvédő szervezetek rosszallását váltotta ki, mivel a cég belement abba, hogy cenzúrázza a kínai kormány által politikailag kényesnek tartott tartalmakat.
Kapcsolódó cikkek
- Egyre nagyobb bajban a Sony mobil is
- Iránba tart az Apple
- Lehangoló a Facebook eredménye
- Telenor: nőtt a bevétel, szinten maradt a nyereség a harmadik negyedévben
- Új szereplő a hazai Big Data piacon
- Repíti az Apple-t az új iPhone
- Távozik a Magyar Telekom egyik vezérigazgató-helyettese
- Nagyon megy az Intelnek
- A Symantec is a két vállalatra való szétváláson gondolkodik
- Várhatóan nem fizet osztalékot a Magyar Telekom
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.