A Telekomé az ország legjobb online ügyfélszolgálata
A Magyar Telekom nyerte el 2014-ben a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat az elektronikus csatorna kategóriában. Ezzel a Telekom az ország legjobbjának bizonyult az online ügyfélkiszolgálás terén a a www.telekom.hu vállalati honlapon keresztül biztosított ügyfélszolgálata révén. A Client First tanácsadó cég által meghirdetett versenyen próbavásárlások és a vállalatok saját ügyfeleinek véleménye alapján értékelik a szolgáltatókat, így a díj hűen tükrözi az ügyfelek tapasztalatait. A rangos díjat Christopher Mattheisen vezérigazgató vette át a díjátadó ünnepségen.
Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója a díj kapcsán elmondta: „Külön öröm számunkra, hogy az elektronikus ügyfélkiszolgálás kategóriában sikerült idén az elsőséget megszereznünk, ami kiemelten fontos a számunkra. Célunk, hogy az online ügyintézési formák fejlesztésével, valamint az ügyfelek szisztematikus edukációjával az online csatorna fele tereljük az ügyfélkiszolgálást. Hisszük, hogy az online felületek gyors, korszerű és kényelmes megoldást jelentenek úgy az ügyfelek, mind a vállalat számára.”
Az online csatorna jelentőségét mutatja, hogy az elmúlt egy évben a Telekom elektronikus ügyfélszolgálati munkatársai átlagosan havi 8700 ügyben írtak válasz e-mailt ügyfeleknek, és havonta mintegy 9700 alkalommal folytattak chat beszélgetést ügyfélkiszolgálási és értékesítés-támogatási céllal.
A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyen 2013-ban a Telekom telefonos ügyfélszolgálata nyerte el az elsőséget nagyvállalati kategóriában. 2012-ben a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriában lett díjnyertes a vállalat, a call center kategóriában pedig – legjobb távközlési cégként – második helyezést ért el. Így abban az évben összességében a Telekom bizonyult a legjobbnak a távközlési ügyfélszolgálatok közt. Ugyancsak 2012-ben a Telekom nyerte el az első helyezést a távközlési szolgáltatók közül a Top 10 Call Center verseny telefonos ügyfélszolgálati tevékenység értékesítés kategóriájában.
A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjról további információk a www.clientfirst.hu weboldalon találhatók.
Kapcsolódó cikkek
- Hárman is távoznak a Magyar Telekom Csoport felsővezetéséből
- Távozik a Magyar Telekom egyik vezérigazgató-helyettese
- A 4G új korszaka kezdődik a Telekomnál
- A hónap végétől megjelenik az iPhone 6 a Telekom kínálatában
- Várhatóan nem fizet osztalékot a Magyar Telekom
- Megváltozik a Telekom Tudakozó Plusz szolgáltatásának hívószáma
- A frekvenciatenderrel lendületre kap a mobilnet
- Frekvenciapályázat: új belépő a mobilpiacon
- Fenntarthatósági világranglistán dobogós a Telekom
- A függésekről szól a 7. Fenntarthatósági Nap
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
ABB: Erős kezdés 2025-ben és folyamatos növekedési kilátások
Morten wierod vezérigazgató: „Az ABB erőteljesen indította a 2025-ös évet. Eredményeink szinte minden soron javulást mutatnak, pénzáramlásunk stabil, és megerősítjük korábban megfogalmazott kilátásainkat az évre vonatkozóan. Ugyanakkor nem hunyhatunk szemet a növekvő geopolitikai és gazdasági bizonytalanságok felett. Bízunk benne, hogy a portfóliónk aktív menedzselésével és a Robotika üzletág tőzsdére vitelével tovább tudunk értéket teremteni.”