Informatikai évnyitó profiknak – Computerworld konferencia
Február 11-én lesz a Computerworld ICT Day konferencia, melynek fókuszában az infokommunikációs trendek állnak. A technológiák és megoldások mellett azonban a biztonsági kérdések is előkerülnek majd.
Az informatika, az infokommunikáció professzionális felhasználóit, a vállalati, intézményi informatikai döntéshozókat célozza a február 11-én a budapesti Paulay Teremben sorra kerülő egynapos Computerworld ICT Day konferencia. Terítékre kerülnek az infokommunikációs trendek, amelyek meghatározzák majd a vállalati felhasználók hétköznapjait, szó esik az informatikai biztonságról, amelynek jelentőségét aligha kell napjainkban bizonygatni, és tér nyílik innovatív technológiák és megoldások bemutatására is.
Szakmai kiállítás teszi teljessé a rendezvényt, hogy nyíljon alkalom az alkalmazó ügyfél és a megoldásszállító vállalkozó közvetlen megismerkedésére, a termékek, szolgáltatások részletes tanulmányozására is.
Napjaink fontos szakmai témáiról neves előadók tartanak előadást, egyebek között Komáromi Zoltán, az IDC Magyarország ügyvezető igazgatója, Keleti Arthur, IT biztonsági szakértő, az ITBN főszervezője és ötletgazdája,Török Zoltán, a Raiffeisen Bank vezető elemzője, Fromann Richárd, a NetCoGame JátékosLét Kutatóközpont Nonprofit Kft. alapító ügyvezetője, Szabó Zoltán, a Budapesti Corvinus Egyetem Információrendszerek Tanszék tanszékvezető egyetemi docense.
Kapcsolódó cikkek
- Tetoválás segítheti a cukorbetegek mindennapjait
- A Fidelity is az eszközök közötti kommunikációban látja a jövőt
- Minőségre hangolva – a legfrissebb termékek az audio technológia területén
- CES 2015 negyedik nap
- Viselhető kütyük és okos otthonok a szórakoztatás fellegvárában
- Az Intel vezérigazgatója a jövő számítástechnikáját vázolta fel
- Internet of Things, Internet of Everything és Internet of Me
- CES 2015 – második nap
- CES 2015 első nap: AppNation, autógyárak, techcégek, startupok és okostelefon tartozékok
- CES 2015: ahol a trendeket csinálják
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.