Twitter: egyre kevesebb user, több bevétel

MTI Sajtóadatbank, 2015. február 8. 14:55

Az elemzők által várt 453,8 millió dollár helyett 479,1 millió dollár bevétele volt 2014 negyedik negyedévében az online közösségi oldalt és üzenetküldő szolgáltatást működtető amerikai Twitternek.

A mobileszközökre szánt hirdetések adták a Twitter reklámbevételének 88 százalékát, és az összesített bevételeknek nagyobb hányada származott az amerikai piacon kívüli országokból, mint korábban, ami annak jele, hogy sikeresen terjeszkedik külföldön a vállalat.

Tavaly év végén havi 288 millió aktív felhasználója volt a Twitternek, ami 20 százalékos éves növekedés. A felhasználók számának növekedése azonban lassulni kezdett 2014 utolsó negyedévében, és az elmúlt évben elmaradt az Instagram vagy a Pinterest eredményeihez képest.

2014 negyedik negyedévében 125,4 millió dollár vesztesége volt a cégnek, szemben az egy évvel korábbi azonos időszak 511,5 millió dolláros veszteségéhez képest. Az egyszeri tételektől megtisztított eredmény azonban 79,3 millió dollár nyereséget mutatott.

A vállalat 2013 novemberében ment tőzsdére, ezért a befektetők egyelőre nem aggódnak a negyedéves veszteség miatt. Csütörtök éjszaka New Yorkban a tőzsdén kívüli forgalomban 9,06 százalékkal emelkedett a Twitter részvényárfolyama a negyedéves jelentésének kiadása után.

Kulcsszavak: Twitter

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01