Közép-Kelet-Európára koncentrál a Viber

forrás: Prím Online, 2015. augusztus 24. 14:29

A Viber, a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása ma bejelentette, hogy közép-kelet-európai vezetőt nevezett ki Atanasz Rajkov személyében. Világszerte már több mint 600 millió egyedi felhasználó választotta a Viber-t, és a közép- és kelet-európai térség a vállalat három legnagyobb globális régiója közé tartozik. A kinevezéssel a Viber további stratégiai lépést tesz a helyi igényeknek megfelelő marketingtevékenység kialakítása, és ezzel a régióban meglévő komoly felhasználói bázisa növelése és fenntartása felé.

Új pozíciójában Atanasz legfontosabb feladata az lesz, hogy a Viber eddigi sikerére építve vezesse a vállalat és az alkalmazás további növekedését Közép-Kelet-Európában, elsőként Bulgáriában, Görögországban, Szerbiában és Magyarországon. A négy piac felhasználószámban és fejlődési potenciálban is kiemelkedik az összesen 27 millió Viber-felhasználóval rendelkező régió országai közül. 
 

A Viber a felhasználói elköteleződést növelő stratégiája részeként folyamatosan új szórakoztató funkciókat kínál felhasználóinak, a digitális „matricák” (stickers) széles választékától kezdve az elő “Public Chat” fórumokig, amelyeken a felhasználók a szórakoztatóipar, a gasztronómia, a sport, a könnyűzene és számos más terület meghatározó képviselőivel léphetnek kapcsolatba. A stratégia sikeres végrehajtásának a lokalizáció a kulcsa, ezért Atanasz olyan partnerekkel dolgozik majd, akik a leginkább relevánsak a helyi célközönségek számára. Ezzel valósítja majd meg a Viber célját: az alkalmazás rendszeres, releváns kapcsolódási pontokon keresztül a fogyasztók életének részévé válik, minden nap jó hangulatot és nagyszerű pillanatokat teremt.

Kulcsszavak: CIO +céginfo Viber

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával

Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.

2024. november 5. 13:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51