Magyar győzelem a CEE Lift Off!-on: a BOOKR Kids nyerte a 150.000 eurót
Hazai győzelem született a régió legnagyobb startup versenyén: 23 ország 148 startupja közül a mesekönyvek forradalmasítója, a BOOKR Kids nyerte meg a fődíjat. A közönség a céges csapatépítéseket tudományos pszichológiai módszertanra és sportos megmérettetésekre alapozó Battlejunglet tartotta a legjobbnak, míg a zsűri a szív és érrendszeri betegségekben szenvedők életét megkönnyítő, a ruházatba EKG-t építő MyCG-t jutalmazta különdíjjal.
A BOOKR Kids nyerte meg a régió legnagyobb startup versenyét, a CEE Lift Off!-ot. A Brain Bar Budapest részeként megrendezett eseményén a Power Angels alapító tagjaiból, valamint a SpeedInvest és a Credo Ventures régióért felelős partnereiből álló zsűri a gyerekek mesekönyvolvasási szokásait forradalmasító projektet tartotta a legjobbnak. A BOOKR Kids sikere nemzetközi viszonylatban is komoly sikernek számít: a magyar csapat 23 ország 148 induló vállalkozása közül került ki győztesen. A győztes az OXO Labs által biztosított fél éves akcelerátor program mellett a hazai befektetők szupercsapataként aposztrofált Power Angelstől kap 150.000 eurós befektetési ajánlatot, és a co-working terek hazai pionírjának számító Lofficeban tölthet el 6 hónapot.
A 10 döntős csapat közül a közönség a Battlejungle csapatára húzta be a legtöbb voksot. A HR tréning szolgáltatásokat alapjaiban megreformáló cég, amely az az Oppenheim ügyvédi iroda támogatását élvezheti 1 éven keresztül, hatalmas piacot céloz meg innovatív szolgáltatásaival.
A zsűri a kardiovaszkuláris betegségekben szenvedő MyCG csapatát jutalmazta különdíjjal. A francia székhelyű cég, amely egy szív és érrendszeri beavatkozásokra specializálódott magánklinikát is működtet, egy ruhába építhető EKG fejlesztésén dolgozik. A MyCG számára a Kreatív magazin PR toplistáján 2015-ben második alkalommal is az év PR vállalatának választott UNIOMEDIA COMMUNICATIONS biztosít teljes körű PR szolgáltatást egy crowdfunding kampányához.
Kapcsolódó cikkek
- SMART 2016: Budapesten versenyez az európai startup világ krémje
- SMART 2016: nemzetközi innovációs expót rendeznek Magyarországon
- A Lufthansa partneri megállapodást kötött a Szilícium-völgyben
- SMART 2016: Már nem csak a Szilícium-völgyben érhet el sikert egy startup
- Laborkaland és Laborintus
- Két magyar startup a Deutsche Telekom nemzetközi innovációs versenyének zárórendezvényén
- Célegyenesben a CEE Lift Off!: 23 ország 148 startupja jelentkezett a 150.000 euróért
- Adj energiát ötletednek! ClimateLaunchpad 2016
- SMART 2016: Milyen magyar startupokra figyeljünk 2016-ban?
- Versenyben a versenyzőkért
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.