Történelmi csúcson a napi mobilparkolási tranzakciószám
November első hetében a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben indított mobilparkolási tranzakciók száma meghaladta a napi 100 ezret, amely a rendszer két és féléves működése óta a legmagasabb érték.
Az országosan egységes mobilparkolást és elektronikus úton megváltott autópálya-matricát értékesítő Nemzeti Mobilfizetési Rendszer 2014. július 1-én indult el.
Folyamatos növekedést mutatnak Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben indított vásárlások számai, a rendszer két és féléves üzembiztos, stabil, megszakítások és hiba nélküli működése alatt 2016. november 10-én első alkalommal haladta meg a napi mobilparkolások száma a 100 ezres számot, azaz a 100 550 fizetéssel végződő tranzakciót.
A 2014. július 1-én üzembehelyezett Nemzeti Mobilfizetési Rendszer az első két üzleti évében – 18 viszonteladó partnerén keresztül, 76 parkolási üzemeltetőnél, 248 parkolózónában mobilparkolás, HU-GO viszonylati jegy, e-matrica, valamint parkolóellenőri lekérdezés mellett – több, mint 73 millió elektronikus fizetéssel végződött tranzakciót bonyolított le.
„A mobilparkolási tranzakciók száma jól mutatja, hogy az innovatív készpénzkímélő fizetési megoldások iránt egyre nagyobb érdeklődés jelentkezik, ezzel együtt az elért történelmi csúcs arra is rámutat, hogy Társaságunk által üzemeltetett rendszer jelentős módon hozzájárul ahhoz, hogy Magyarországon is elterjedjenek a korszerű elektronikus és mobilfizetési megoldások. Örömmel konstatáltuk, hogy az az edukációs tevékenység, amely a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer két és féléves üzembiztos működése mellett folytattunk lassan beérik, ezt mutatják a mostani napi tranzakciós számok, illetve az az érdeklődés is, amely a viszonteladói oldalon jelentkezik. Az eddig elért eredmények jó alapot teremtenek az újabb innovatív szolgáltatások bevezetésére is.” – nyilatkozta Veres Mihály a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában
- Átadták a kecskeméti intelligens parkolási rendszert
- Itt a PayPal új mobil applikációja
- 2016-ban is lendületesen terjeszkedik a Samsung Pay
- GKI: a magyarok nem ismerik a mobilfizetési alkalmazásokat
- A Samsung Pay új lehetőségekkel bővül
- Indiába viszi a Cellum a megoldását
- Üzemszünet a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben
- Üzemszünet a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben
- Uber-szerű fizetési élményt vezet be a Green Taxi
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.