PayPal: kiugróan magas pénzforgalom várható az ünnepi időszakban

forrás: Prím Online, 2016. november 15. 09:36

A kedvezményes ajánlatok tömegének köszönhetően a  webáruházak forgalmi adatai évről-évre rekordokat döntenek az ünnepi időszakban, ezért e-kereskedelem szereplői idén is nagy várakozással tekintenek az év utolsó hónapjaira. A PayPal elemzőinek előrejelzése szerint az év legnagyobb vásárlási időszaka átlagon felüli e-kereskedelmi forgalmat hozhat 2016-ban.

A PayPal online fizetési rendszer elemzőinek előrejelzése szerint az idei ünnepi időszak kiugróan magas e-kereskedelmi forgalmat hozhat, ugyanakkor kiemelendő tendencia, hogy globálisan egyre nő mobil eszközt használó vásárlók aránya. A mobilon keresztüli vásárlások száma a nemzetközi trendnek megfelelően várhatóan Magyarországon is növekedni fog: a PayPal és a GfK kutatása alapján az aktív internet használók 42%-a fog mobilt használni az internetes vásárláshoz.

 

 

Rekordot hozhat a Cyber Monday

A PayPal várakozásai szerint a Cyber Monday-en - ami idén november 28-ára esik -  a fizetések összvolumene meghaladhatja a másodpercenkénti 25,000 dollárt, miközben egy átlagos napon általában másodpercenként 10,900 dollár körüli fizetési mennyiséget regisztrál a vállalat. Tavaly a Cyber Monday hozta a PayPal történetében a legnagyobb számú 24 óra alatt lebonyolított tranzakciót:  a vállalat rendszere több, mint 450 fizetést regisztrált másodpercenként.

 

Nő a személyközi (P2P) tranzakciók száma 

A PayPal előrejelzése alapján a legnépszerűbb vásárlási kategóriák  idén az elektronikai cikkek, a ruházati cikkek, illetve az autóalkatrészek lesznek. Idén decemberben a vállalt ezen kívül több mint 17 millió P2P tranzakcióra számít, amit elsősorban az ajándékok költségének megosztásával kapcsolatos, barátok és a családtagok közötti utalások tesznek ki. 

 

 

Egyre népszerűbb az online adományozás

Az online ajándékozásra vonatkozó számadatok a karácsony előtti időszakban különösen érdekesek lehetnek az egyre népszerűbb elektronikusan elküldött jótékonysági felajánlások, az e-adományok miatt. Tavaly a PayPal rendszerén keresztül 7 millió felhasználó több, mint 857 millió dollárt adományozott 183 ország 250,000 szervezetének, sőt a Giving Tuesday napján csak huszonnégy óra alatt 45,8 millió dollárt adományt ajánlottak fel. A jótékonysági kezdeményezés a Guinness Rekordok Könyvébe is bekerült, mint a legnagyobb forrás, amelyet jótékonysági célra gyűjtöttek egy nap alatt.  A vállalat számításai szerint az online adományozás 2016-ban ismét növekedni fog, mobil keresztül pedig 45%-kal fognak többen jótékonykodni.

 

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Jelentős beruházással pörgeti fel az adatközponti megoldások gyártását a Schneider Electric

Az eddigi 7 ezerről 12 ezer négyzetméterre növelte előregyártott adatközponti rendszereket készítő barcelonai üzeme méretét a Schneider Electric. Az Omdia elemzése szerint az előregyártott moduláris adatközpont-rendszerek globális forgalma 2027-ben elérheti a 8,6 milliárd dollárt. 

2024. december 17. 17:01

Forradalmi áttörés az energiatárolásban: Bemutatkozik a sóalapú akkumulátor már 2025-ben

Az energiatárolás forradalmi újítás előtt áll. Miközben a lítiumion akkumulátorok uralják a piacot, az új magyar fejlesztésű nátriumion akkumulátor alapjaiban írhatja át az energiatárolás szabályait. Ez a technológia nemcsak fenntarthatóbb és biztonságosabb, hanem az otthonok és vállalkozások energiafelhasználását is új szintre emeli. Az innováció mögött álló Nádorfi Árpád nemrég elnyerte a 2024-es „Business Champions of Central Europe” díjat, amelyet a fenntarthatóság és az innováció terén elért kiemelkedő eredményeiért ítéltek oda neki. Az elismerés, a szakmai vezetése mellett, a csapata által kifejlesztett technológia globális jelentőségét is tükrözi.

2024. december 17. 14:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14