Új, integrált hirdetési szolgáltatás

MTI Sajtóadatbank, 2000. november 6. 08:10
Az internetes és a nyomtatott hirdetési újság felületeinek összehangolásával speciális szolgáltatást indított a Napi Hirdetés és az i-Cell.
Az on-line és az off-line szolgáltatások összehangolásának lényege, hogy az ügyfelek interneten, wap-képes telefonon és rövid szöveges üzenetben (sms) is feladhatják hirdetéseiket, amelyek - lektorálás után - a következő nyomtatott újságban és a www.hirdetes.com internetes oldalon egyaránt megjelennek.

A cég tájékoztat arról, hogy a hagyományos, a hirdetési állományokat leválogató, felhasználóként definiálható szűrők mellett úgynevezett ügynökök is megjelennek. Ezek olyan programok, amelyek az előre definiált kritériumoknak megfelelő hirdetéseket folyamatosan keresik, és e-mailben vagy sms-ben azonnal értesítik a megbízót a megfelelő ajánlatokról.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51

Idén már ezernél is több résztvevőt várnak a Service Design Day-re

2024. október 7. 09:59