Öt tipp a PayPal-től startupoknak

forrás: Prím Online, 2017. május 18. 08:43

A szezonális vásárlási időszakok hosszának állandó növekedésével a fogyasztói igények és várakozások megváltoztak. 

A vásárlók már a kisebb online üzletektől is ugyanazt az egyszerű és zökkenőmentes vásárlási élményt várják, amit a legnagyobb nemzetközi oldalakat böngészve tapasztalhatnak. Mit tehetünk, hogy a nagyokhoz hasonló élményt jelentsen a nálunk történő  vásárlás? Szerencsére számos dolog áll rendelkezésünkre, amivel a nyári időszakban felvehetjük a harcot a nagyokkal. Lássunk néhány kulcsterületet!

 

  1. Ügyeljen az online jelenlétre! Az e-kereskedelemben az online reprezentáció alapvető jelentőséggel bír, ezért a legfontosabb, hogy az értékesítési felületünk megjelenése a legnagyobb online kereskedők oldalaival is felvegye a versenyt. Ma már a korábbi költségek töredékéért hozhatunk létre olyan modern és professzionális e-kereskedelmi platformot, ami gyors, látványos és mobil felhasználásra is optimalizált. Ugyanakkor a nyarat megelőző időszak tökéletes alkalom, hogy a már meglévő felületet felfrissítsük némi színes hangulattal. A vásárlók imádni fogják! 
    Villámtény: Egy hatékonyan működő webshop létrehozásának vannak buktatói, különösen a kezdetekkor. Kérjen tanácsot a területre specializálódott szakembereket közvetítő weboldalakon!
  2. Fektessen a márkába! Ha megnézzük bármely nagyvállalatot, látható, hogy az online és offline reprezentációjuk egységes. Így csinálják a nagyvállalatok, ezért így kell tennie azoknak a kisvállalkozásoknak is, akik versenyezni akarnak velük. Ha nincs logója, szerezzen egyet! Ma már szabadúszókat közvetítő oldalakon keresztül is felkérhetünk márkatanácsadót, vagy tervezőgrafikust, de válogathatunk az egykapus branding szolgáltatásokat nyújtó vállalatok között is. 
    Villámtény: Egy menő márka létrehozásához nincs feltétlenül szükség tucatnyi szakértőre, számos kreatív és költséghatékony módszer áll rendelkezésre. Látogasson el egy online szakemberek hálózatát tömörítő oldalra!
  3. Válasszon rugalmasan bővíthető platformot és megbízható fizetési partnert! A vásárlási élmény felgyorsításához és a tranzakciók hatékony lebonyolításához válasszon biztonságos és megbízható fizetési és fizetésfeldolgozási opciót. A bizalom, a rugalmasság és a bővíthetőség központi tényezők a kisvállalatok növekedésében. 
    Villámtény: A biztonságos fizetési mód rendelkezésre állása esetén a vásárlók 44%-a nagyobb valószínűséggel vásárolna külföldi webshopból.
  4. Törjön az élre keresőoptimalizálással! A nagyvállalatok jelentős összegeket  fektetnek abba, hogy weboldalukat könnyen megtalálhatóvá tegyék a keresőmotorok, illetve a potenciális vásárlók számára. A  külön költségvetés, a keresőoptimalizálás és a Google AdWords használata igen fontos eszközök, amennyiben online értékesítünk saját weboldalunkon. Kezdje kicsiben és kövesse figyelemmel, hogy mi hozza a legtöbb kattintást. Nyáron számtalan hasznos kifejezés lehet a segítségünkre webshopunk pozícionálásában, például: nyári árleszállítás, felfrissített ruhatár, nyári trendek. Növelje a költéseket lépésről-lépésre, és figyelje a konverziót (az értékesítési lehetőségek és a költések aránya). 
    Villámtény: A fogyasztók 61%-a olvas értékeléseket a vásárlási döntés meghozatala előtt.
  5. A jó ügyfélszolgálat kulcsfontosságú! Ha a nagyokkal akarunk versenybe szállni, kiemelkedő ügyfélszolgálati szolgáltatásokat kell nyújtanunk. Mivel ez egy nagyon fontos terület, érdemes időben gondoskodnunk a megfelelő megoldásról. Létrehozhatunk díjmentesen hívható automatizált telefonközpontot, amely lehetővé teszi, hogy azonnal a megfelelő  személyhez kapcsolják a hívást. 
    Villámtények: Tavalyhoz képest idén már 52%-kal több azoknak a  száma (tízből nyolc fogasztó), akik szeretik, ha egy szolgáltatás a saját igényei szerint személyre szabható.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új vezetőt kap az EIT InnoEnergy

Mikołaj Budzanowski lett az EIT InnoEnergy Közép-Európa új vezérigazgatója. A 2025 januárjában hatályba lépő stratégiai kinevezés célja, hogy a fenntartható energetikai fejlesztések mellett elkötelezett szervezet növelje a szerepét a tiszta technológiák közép-európai elterjesztésében és felgyorsítsa az energetikai átmenetet ebben a régióban.

2024. december 18. 18:20

Újra platina minősítést szerzett a Bridgestone

A Bridgestone EMEA 2024-ben már a negyedik egymást követő évben nyerte el a vezető globális fenntarthatósági értékelő platform, az EcoVadis legmagasabb, „platina” minősítését, amellyel a világszerte értékelt mintegy 130 000 vállalat közül a legjobb egy százalékba került.

2024. december 18. 16:42

Téli szünet nyelvleckékkel? Ezért éri meg napi 20 percet rászánni

A téli szünet elsősorban a pihenésről és a feltöltődésről szól, de rendszeres, rövid, intenzív tanulás beiktatásával a diákok könnyen szinten tarthatják a tudásukat, különösen az idegen nyelvek területén. 

2024. december 18. 14:59

Ki vigyáz az adataidra, ha te nem? – a magyarok 90 százalékánál már próbálkoztak online csalók, adathalászok

Találkoztál már az online térben adathalászokkal? Estél már áldozatául vírusoknak, hackereknek? Ismered az online veszélyeket és védekezel is ellenük? Az ESET biztonsági szoftverek hazai forgalmazója, a Sicontact Kft. 2024 októberében ezeket a kérdéseket tette fel generációs attitűdkutatása során. Jó hír, hogy az online veszélyek ismertsége egyre magasabb és egyre többen védekeznek a tudatosság mellett védelmi szoftverekkel is – de még bőven van tennivalónk.

2024. december 18. 13:24

Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében

A Samsung új szintre emeli a mobilélményeket a Galaxy eszközök mesterséges intelligenciával támogatott személyre szabhatóságával. Az adatvédelemre épülő One UI 7 szoftverfrissítés és az új Now Bar funkció a hatékonyság mellett könnyebben kezelhető mindennapokat is ígér. Az AI-alapú újítások pedig úgy segíthetnek a felhasználóknak, hogy közben megőrzik a személyes adataik biztonságát.

2024. december 18. 11:43

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14