Öt tipp a PayPal-től startupoknak
A szezonális vásárlási időszakok hosszának állandó növekedésével a fogyasztói igények és várakozások megváltoztak.
A vásárlók már a kisebb online üzletektől is ugyanazt az egyszerű és zökkenőmentes vásárlási élményt várják, amit a legnagyobb nemzetközi oldalakat böngészve tapasztalhatnak. Mit tehetünk, hogy a nagyokhoz hasonló élményt jelentsen a nálunk történő vásárlás? Szerencsére számos dolog áll rendelkezésünkre, amivel a nyári időszakban felvehetjük a harcot a nagyokkal. Lássunk néhány kulcsterületet!
- Ügyeljen az online jelenlétre! Az e-kereskedelemben az online reprezentáció alapvető jelentőséggel bír, ezért a legfontosabb, hogy az értékesítési felületünk megjelenése a legnagyobb online kereskedők oldalaival is felvegye a versenyt. Ma már a korábbi költségek töredékéért hozhatunk létre olyan modern és professzionális e-kereskedelmi platformot, ami gyors, látványos és mobil felhasználásra is optimalizált. Ugyanakkor a nyarat megelőző időszak tökéletes alkalom, hogy a már meglévő felületet felfrissítsük némi színes hangulattal. A vásárlók imádni fogják!
Villámtény: Egy hatékonyan működő webshop létrehozásának vannak buktatói, különösen a kezdetekkor. Kérjen tanácsot a területre specializálódott szakembereket közvetítő weboldalakon! - Fektessen a márkába! Ha megnézzük bármely nagyvállalatot, látható, hogy az online és offline reprezentációjuk egységes. Így csinálják a nagyvállalatok, ezért így kell tennie azoknak a kisvállalkozásoknak is, akik versenyezni akarnak velük. Ha nincs logója, szerezzen egyet! Ma már szabadúszókat közvetítő oldalakon keresztül is felkérhetünk márkatanácsadót, vagy tervezőgrafikust, de válogathatunk az egykapus branding szolgáltatásokat nyújtó vállalatok között is.
Villámtény: Egy menő márka létrehozásához nincs feltétlenül szükség tucatnyi szakértőre, számos kreatív és költséghatékony módszer áll rendelkezésre. Látogasson el egy online szakemberek hálózatát tömörítő oldalra! - Válasszon rugalmasan bővíthető platformot és megbízható fizetési partnert! A vásárlási élmény felgyorsításához és a tranzakciók hatékony lebonyolításához válasszon biztonságos és megbízható fizetési és fizetésfeldolgozási opciót. A bizalom, a rugalmasság és a bővíthetőség központi tényezők a kisvállalatok növekedésében.
Villámtény: A biztonságos fizetési mód rendelkezésre állása esetén a vásárlók 44%-a nagyobb valószínűséggel vásárolna külföldi webshopból. - Törjön az élre keresőoptimalizálással! A nagyvállalatok jelentős összegeket fektetnek abba, hogy weboldalukat könnyen megtalálhatóvá tegyék a keresőmotorok, illetve a potenciális vásárlók számára. A külön költségvetés, a keresőoptimalizálás és a Google AdWords használata igen fontos eszközök, amennyiben online értékesítünk saját weboldalunkon. Kezdje kicsiben és kövesse figyelemmel, hogy mi hozza a legtöbb kattintást. Nyáron számtalan hasznos kifejezés lehet a segítségünkre webshopunk pozícionálásában, például: nyári árleszállítás, felfrissített ruhatár, nyári trendek. Növelje a költéseket lépésről-lépésre, és figyelje a konverziót (az értékesítési lehetőségek és a költések aránya).
Villámtény: A fogyasztók 61%-a olvas értékeléseket a vásárlási döntés meghozatala előtt. - A jó ügyfélszolgálat kulcsfontosságú! Ha a nagyokkal akarunk versenybe szállni, kiemelkedő ügyfélszolgálati szolgáltatásokat kell nyújtanunk. Mivel ez egy nagyon fontos terület, érdemes időben gondoskodnunk a megfelelő megoldásról. Létrehozhatunk díjmentesen hívható automatizált telefonközpontot, amely lehetővé teszi, hogy azonnal a megfelelő személyhez kapcsolják a hívást.
Villámtények: Tavalyhoz képest idén már 52%-kal több azoknak a száma (tízből nyolc fogasztó), akik szeretik, ha egy szolgáltatás a saját igényei szerint személyre szabható.
Kapcsolódó cikkek
- Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem
- 1 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem
- A PayPal és az Ipsos előrejelzése szerint a magyarok idén 19%-kal többet fognak vásárolni külföldi webshopokban
- Az e-kereskedelem sztori - tények és adatok 2016
- A magyarok ingyen akarják visszaküldeni az online vásárolt árucikkeket
- Idén 30.500 Ft-ot szánnak a karácsonyra a magyar internetezők
- PayPal: kiugróan magas pénzforgalom várható az ünnepi időszakban
- A tanévkezdéshez kötődő vásárlási szokásokat vizsgálta a PayPal
- Új lehetőségek az e-kereskedelem számára
- PayPal: az online értékesítés növelésének 7 módszere
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A kiberbiztonságról rendeztek konferenciát a Széchenyi István Egyetemen
A kibertámadások évről évre egyre nagyobb mértékű, dollármilliárdokban mérhető gazdasági károkat okoznak a világon, ezért a kiberbiztonság az állami szervezetek, a vállalatok, sőt a magánszemélyek számára is kulcsfontosságúvá vált. A téma aktuális kérdéseiről rendeztek szakmai-tudományos konferenciát a győri Széchenyi István Egyetem, ahol hazánkban elsőként indult el a terület jogi szakembereinek képzése.
Színes ePaper notebook az inspiráló gondolatokhoz és a kreatív ragyogáshoz
Örömmel mutatjuk be a BOOX Note Air4 C-t, a Note sorozat legújabb tagját, amit merész gondolkodóknak és alkotóknak terveztek. A Note Air3 C kivételes funkcióira építve ez a következő generációs színes ePaper tablet jelentős előrelépést tesz a színes ePaper kijelző, a teljesítmény és a felhasználói élmény terén.
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
Irodai és költséghatékony perifériákkal újít a Sandberg
A változatos számítástechnikai- és mobiltartozékairól ismert Sandberg bemutatta új, modern igényeknek megfelelő irodai egerét, valamint Saver sorozatú, jack csatlakozós headseteit. Ezekkel a termékekkel a Sandberg a modern irodák számára kínál költséghatékony megoldásokat a márkától megszokott minőséggel és 5 év garanciával.
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.